Rosalía

De wobbelwobbelmuziek van Rosalia was absoluut niet aan mij besteed. Na alle recensies wel benieuwd naar de nieuwe, vanavond met een whiskeytje richting "Fin del mundo" in het verre zuiden van Chili maar eens proberen ;)

• Leuk
Waarderingen: Dante
Vorig album was bewust een popalbum, dat daarvoor was veel meer in lijn met deze. Maar dit album is nog 10x kwalitatiever, echt uitzonderlijk!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Bij mij stond ze ook op nummer 1 van mijn top van Rock Werchter 2023! Motomami is dan ook een geweldig album, hopelijk wordt dit niet volledig opzijgeschoven volgende Tour.

Hopelijk doet ze het zowat als Stormzy op RW23 of RAYE op RW25: eerst heel symfonisch beginnen met haar laatste werk onder andere en dan eindigen met een twintigtal minuten MOTOMAMI 🥳

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en JP5
Laatste paar dagen alle albums nog eens een spin gegeven (ja, ook Los Angeles). Ik ben wel een fan van Motomami. Ik was na de release, inclusief losse singles, wel bang dat ze in het relatie generieke rijtje zou eindigen van reggaeton artiesten. Dan toch blij met Lux, denk ik haar beste werk terwijl ik El Mar Queuer als een 10/10-album beschouw.

Laatste paar dagen alle albums nog eens een spin gegeven (ja, ook Los Angeles). Ik ben wel een fan van Motomami. Ik was na de release, inclusief losse singles, wel bang dat ze in het relatie generieke rijtje zou eindigen van reggaeton artiesten. Dan toch blij met Lux, denk ik haar beste werk terwijl ik El Mar Queuer als een 10/10-album beschouw.
Was ook wel een fan van Motomami, al dacht ik toen ook wel dat ze met Reggaeton ging verder doen. Enfin ja, 't was ook geen zuivere Reggaeton.

Het album laat mij nog steeds niet los en kruipt eigenlijk telkens dieper. Sinds dit weekend ben ik er eigenlijk ook achter gekomen dat ik het een beetje kan vergelijken met sigur ros. Het activeert beide een bepaalde onderhuidse spanning, die niet echt meer los laat.

Heeft iemand de vinyl al binnen? Bij plato wordt mijn afhaalmoment constant verplaatst..

• Leuk
Waarderingen: JKGB
Was nog niet gedeeld hier, maar de zomer is voor Noord-Amerika. Staat o.a. 8 juni in Orlando'(enige datum die ook voor de leek via Live Nation of Ticketmaste te vinden is), 11 juni Boston, 13 juni Toronto en 6 en 8 juli Oakland. Verder in maart dus in Spanje, zoals we wisten (meerdere data). Augustus wordt Mexico.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik vrees voor een presale aanstaande woensdag om 10:00, de enige ochtend deze week dat ik in een totale onmogelijkheid verkeer kaartjes te kopen. Ik ga zo denk ik maar even een vervroegde kerstwens neerleggen bij mijn vriendin, die woensdag toevallig wel tijd heeft 😆

Wil Lux erg graag live horen. Als het even kan met orkest inderdaad. Zou het een optie zijn met lokale orkesten te werken of ben ik dan heel naïef?

Laatst bewerkt:
Ik vrees op een presale aanstaande woensdag om 10:00, de enige ochtend deze week dat ik in een totale onmogelijkheid verkeer kaartjes te kopen. Ik ga zo denk ik maar even een vervroegde kerstwens neerleggen bij mijn vriendin, die woensdag toevallig wel tijd heeft 😆

Wil Lux erg graag live horen. Als het even kan met orkest inderdaad. Zou het een optie zijn met lokale orkesten te werken of ben ik dan heel naïef?
Meerdere presales hè (plus nog een verrassing in petto).

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: AngieH en fred alweer..

Users who are viewing this thread