Rosalía

In België valt dat meestal allemaal wel mee, bij dat soort artiesten. Verkoopt wel uit maar heb je geen 600000 wachtenden voor je. Die Ziggo Domes kunnen altijd wel fel zijn.
Gaat die dat soort zalen doen ja? Zou me ook niet verbazen als ze exclusievere locaties zou kiezen eigenlijk.

De fysieke albums blijken overigens 3 extra nummers te hebben tov. de streamingdiensten.

Morgen naar de platenzaak…

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Prachtig album, deze gaat hoog eindigen in de album lijst. Nog wel verdiepen in de teksten.

Zie dit album live niet gelijk mixen met Motomami. Zal vast wel goed komen ;)

Geruchten over een LUX-tour aankondiging morgen. Die zou in maart in Spanje beginnen. Waar zien we haar (hopelijk) in België? Vorige keer Vorst, nu al een AFAS Dome?

• Pray
Waarderingen: JP5
Oei. Grote vraag bij mij gaat wel zijn: zullen er meer live-instrumenten aanwezig zijn dan enkel de piano de vorige tour?

Oei. Grote vraag bij mij gaat wel zijn: zullen er meer live-instrumenten aanwezig zijn dan enkel de piano de vorige tour?
Was de vorige tour ook echt niet nodig om de beste show van RW23 te spelen.

Maar goed, nu is Lux wel een ander verhaal. Als ze echt met een soort orkest komt, verwacht ik daar ook wel een duur kaartje bij.

En gezien haar populariteit verwacht ik ook wel AFAS Dome ja.

Als die dat vlotjes uitverkoopt aan die prijzen valt er niet te twijfelen aan de volgende stap natuurlijk.

Was de vorige tour ook echt niet nodig om de beste show van RW23 te spelen.

Maar goed, nu is Lux wel een ander verhaal. Als ze echt met een soort orkest komt, verwacht ik daar ook wel een duur kaartje bij.

En gezien haar populariteit verwacht ik ook wel AFAS Dome ja.
Lux met een achtergrondtape is het geld iig zeker niet waard. Al is dat het, als Dave's voorspelling klopt, met die prijzen voor mij persoonlijk sowieso niet.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Lux met een achtergrondtape is het geld iig zeker niet waard. Al is dat het, als Dave's voorspelling klopt, voor mij persoonlijk sowieso niet.
Ik heb er best wel vertrouwen in dat die show wel weer next level zal zijn.

Sowieso spannend hoe ze haar laatste album zal combineren met haar vorige werk.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Dat gaat me tegenhouden voor een zaalshow denk ik, vind Motomami echt een gedrocht. Dat en het feit dat ik echt niet zoveel geld ga betalen voor een backingtrack.

Hopelijk in 2027 dan maar een festivalshow met orkest in de Barn.
Het scheelt dat Motomami m’n favoriete album van dat jaar is.

Barn gaat toch nooit meer gebeuren? En zie haar niet ineens een orkest meehebben op de festivals als dat in de zalen niet het geval is.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Dat zeggen we wel vaker. :)
Veel als-jes ook. ALS ze in 2027 festivals doet en ALS RW ze heeft, dan zou ik het heel knap vinden dat ze haar nog in de Barn krijgen. Dat was in 2023 in Vorst tijden al een huzarenstukje.

Users who are viewing this thread