Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Of in een of ander bijzonder ondenkbaar scenario;
Graspop heeft meer dan voldoende headliners, Parkway Drive mag op Werchter een dag afsluiten, Oehlala

95% zeker nu dat ze Graspop doen, maar phoe ik denk dat Parkway Drive zeker een mooie indruk op Werchter kan maken ook

• Haha
Waarderingen: jimmywe en Mr. Y
parkway drive werkt alleen als ze de volledige productie mee krijgen. en main afsluiten zie ik niet gebeuren. Hoogstens een barn afsluiten wat volgens mij ook wel echt magisch kan worden.

waarmee ik niet wil zeggen dat de vorige 2 passages van parkway drive slecht waren, maar het is niet de publieksinteractie die je in graspop hebt

parkway drive werkt alleen als ze de volledige productie mee krijgen. en main afsluiten zie ik niet gebeuren. Hoogstens een barn afsluiten wat volgens mij ook wel echt magisch kan worden.

waarmee ik niet wil zeggen dat de vorige 2 passages van parkway drive slecht waren, maar het is niet de publieksinteractie die je in graspop hebt

Ik moet wel zeggen dat ik mij toen zo goed geamuseerd heb bij Parkway Drive op de main van Werchter, dat ik nadien zonder nadenken een ticket kocht voor hun show in Vorst. Van mij zijn ze welkom. Maar ik verwacht ze ook eerder op Graspop, ze verdienen ook dat publiek en de spot.

Er is zeker nog veel ruimte voor beterschap in de organisatie van RW.
Ik denk eerder dat je bedoeld dat jij andere keuzes zou hebben gemaakt. Ik zou het ook mooi vinden als het terrein mooier wordt aangekleed. Maar dat is niet de insteek van de organisatie. Aan de andere kant weet je waar het om gaat op Werchter: de muziek.

Geef me a.u.b. Parkway drive (niet om 15u in de middag) op Werchter en ik ben blij 🙏 (zie profielfoto).

BMTH mag er ook heel zeker wezen

Ik verwacht Parkway Drive ook zeker op Graspop. Maar een beetje dromen mag ;)

Hun productie bij de zaaltour was geweldig mooi. Ik weet zeker dat dat voldoende mensen op Werchter zal boeien.
Als Rammstein kon afsluiten, waarom zij dan niet. Natuurlijk zijn we inmiddels weer een jaar of 10 verder, plus ze zijn niet zo bekend als dat Rammstein is/was. Maar onmogelijk lijkt het me zeker niet.

Ik ben niet op discussie uit , het is gewoon een wild idee ;) Turnstile ervoor en hoppaaaaaaa

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Zoals? Denk dat je moelijk Sabrina Carpenter op dezelfde dag kan verkopen als een Parkway Drive, al zou ik het wel heel erg grappig vinden
Pink voor Rammstein? Ook een goede combi.

Of een steady pop naam voor wat contrast
Uiteraard ga ik het liefst ook voor geen gebalanceerde dag/weekend. Anders zou ik altijd Graspop boven RW verkiezen. Maar 2-3 dezelfde in het genre op eenzelfde dag maakt de dag toch vaak sterk hoor.

Ik denk eerder dat je bedoeld dat jij andere keuzes zou hebben gemaakt. Ik zou het ook mooi vinden als het terrein mooier wordt aangekleed. Maar dat is niet de insteek van de organisatie. Aan de andere kant weet je waar het om gaat op Werchter: de muziek.
De line-up van RW is prima maar de weg van het afstappunt van de bus uit Leuven naar de toegang van het festival duurt veel te lang. De fietsstallingen zouden voor de ingang moeten zijn net als een droppunt voor een gratis pendelbus. Op het open terrein zelf zou je veel meer houten gemeenschappelijke zitbanken moeten hebben ook met uitzicht op de main van ver.
En nu we toch bezig zijn: waarom geen twee main podia die tegenover elkaar staan en waar de ene start met de muziek binnen vijf minuten na het einde van de andere band. Veel meer bomen en schaduw op het terrein. Live Nation doet dat perfect in Way Out West festival dus waarom zou dat niet kunnen in Werchter?

De line-up van RW is prima maar de weg van het afstappunt van de bus uit Leuven naar de toegang van het festival duurt veel te lang. De fietsstallingen zouden voor de ingang moeten zijn net als een droppunt voor een gratis pendelbus. Op het open terrein zelf zou je veel meer houten gemeenschappelijke zitbanken moeten hebben ook met uitzicht op de main van ver.
En nu we toch bezig zijn: waarom geen twee main podia die tegenover elkaar staan en waar de ene start met de muziek binnen vijf minuten na het einde van de andere band. Veel meer bomen en schaduw op het terrein. Live Nation doet dat perfect in Way Out West festival dus waarom zou dat niet kunnen in Werchter?
2 main stages over elkaar? Willy en zijn vrienden gaan lachen.

Het aantal fietsers is immens en zorgt voor serieuze opstoppingen. Graag dichter bij het terrein, maar dat gaat teveel invloed hebben op de voetgangers. Zoveel wegen heb je niet als oplossing.

Elk jaar sturen ze bij qua bankjes en toestanden. Maar ook hier. 88000 man + vrijwilligers. Stromen onder controle houden zijn belangrijk.

Pendelbus stopt op de dichtst mogelijke plaats zodat alles van toestroom nog werkt.

Stop de klok ☺️.

Users who are viewing this thread