Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch gek dat Rock Werchter nog steeds niet op de website van David Byrne staat. Optreden waar ik misschien wel het meest naar uit kijk. En ja, dat komt door de forumleden die hem hier op handen dragen.
Toch gek dat Rock Werchter nog steeds niet op de website van David Byrne staat. Optreden waar ik misschien wel het meest naar uit kijk. En ja, dat komt door de forumleden die hem hier op handen dragen. Bekijk bijlage 20888
Toch gek dat Rock Werchter nog steeds niet op de website van David Byrne staat. Optreden waar ik misschien wel het meest naar uit kijk. En ja, dat komt door de forumleden die hem hier op handen dragen. Bekijk bijlage 20888
Die nieuwe plaat van Dogstar bevalt me eigenlijk best goed. Is het spannende muziek? Nee. Lijkt me dit best lekker om de middag mee op te starten? Absoluut. Ik heb ook M/W/CS en Palaye Royale allebei al eens gezien dus dit ga ik zeker een kans geven!
Intussen kan ik er toch al 2 nummers meezingen.
Moest die frontman zijn stem wat spannender zijn, dan had het voor mij wel iets meer geweest die band dan enkel Keane Reeves.
Ik ga er in ieder geval staan, alleen al om Neo bass te zien spelen.
Teddy Swims -
Agnes Obel - stukje anders kom ik niet meer binnen bij
Charlotte de Witte
Lauren Spencer Smith (deels)
The xx
Die vrijdag vind ik juist erg leuk.
Donderdag de “tamboerijnen band” Mumford vind ik echt helemaal niks. Meermaals gezien waarvan oa een keer als afsluiter op Pinkpop, maar als er een silent disco is dan zoek ik die liever op. (Of mijn bed)
Dat ligt er toch ook aan hoe goed het geluid is dat hij er uit perst? Het zijn vaak geen waanzinnige muzikanten, maar als het in zijn geheel best prima klinkt, dan vind ik het hartstikke logisch dat je zo'n band boekt met zo'n publiekstrekker op de bass. En dan staan ze ook nog eens in een tent om half 3 s'middags, op een line-up met 100 (!) name. Het is dus in mijn optiek ook niet zo dat ze de plek van een ander talent inpikken...