Rock Werchter 2026

Vandaag eens langs de heilige wei gefietst en de vorderingen schieten goed op. The Main staat er al bijna helemaal:

Bekijk bijlage 20627
Aan The Barn zijn ze net begonnen, het dak ligt klaar:

Bekijk bijlage 20628
En dan heb ik de plek gezien waar de nieuwe Klub C komt, wat de wei ineens een heel stuk groter maakt. Je gaat een klein straatje overlieten om er te geraken en ziet er zo uit:

Bekijk bijlage 20629

En dan, de nieuwe stage, of wat ik denk dat de nieuwe stage is... Overdekte delen lijkt het in een U vorm:
Bekijk bijlage 20630

En ik heb de indruk dat ze het podium van The Slopen ook gaan recycleren tot iets nieuws, maar graag jullie mening:

Bekijk bijlage 20631
heeeerlijk om die grasmat te zien. Je kunt de muziek al bijna ruiken

Rocco vond ik vorig jaar echt goed eten en inderdaad een redelijke prijs. Ook relax dat er een terras bij zit. Kan je op je gemakkie zittend eten.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Benieuwd naar die nieuwe vorm van The Slope. Hopelijk kan ik dit jaar wél wat van de drukke concerten bekijken vanaf de verhoging (groot voorstander van schermen bij de nieuwe Slope trouwens, maar weet niet of ze dat gaan doen).

Benieuwd naar die nieuwe vorm van The Slope. Hopelijk kan ik dit jaar wél wat van de drukke concerten bekijken vanaf de verhoging (groot voorstander van schermen bij de nieuwe Slope trouwens, maar weet niet of ze dat gaan doen).
Ik zou verwachten van wel. Wellicht één van de redenen om die stage te herzien.

Ik zou verwachten van wel. Wellicht één van de redenen om die stage te herzien.
De stage zelf staat op de foto's en is nog steeds exact dezelfde als voorheen. Wat verandert is de tribune-achtige opstelling die ervoor staat. Ik verwacht dus niet onmiddellijk schermen. Kosten daarvoor zijn ook best hoog, terwijl het bij zo'n kleine stage niet persé nodig is vind ik.

De stage zelf staat op de foto's en is nog steeds exact dezelfde als voorheen. Wat verandert is de tribune-achtige opstelling die ervoor staat. Ik verwacht dus niet onmiddellijk schermen. Kosten daarvoor zijn ook best hoog, terwijl het bij zo'n kleine stage niet persé nodig is vind ik.
Aan de nieuwe plattegrond te zien komt er een soort amfitheater opstelling voor. Ik verwacht een red rocks achtige setup dus

Users who are viewing this thread