Rock Werchter 2026

Does anyone know how often the Barn got closed off last year? I personally know it did for Lola Young, Iggy Pop and Elbow but was wondering if there were anymore.

Reason I’m asking is for The Vaccines we’d be arriving 5/10 mins after they start due to seeing Basht. and now concerned that it’ll be closed

Does anyone know how often the Barn got closed off last year? I personally know it did for Lola Young, Iggy Pop and Elbow but was wondering if there were anymore.

Reason I’m asking is for The Vaccines we’d be arriving 5/10 mins after they start due to seeing Basht. and now concerned that it’ll be closed
I would nog be too worried, i dont think The Vaccines will fill the Barn completely, especially because it is quite early on the first day when they play

Best wel zin in Ecca Vandal op de slope! Als die live een beetje meezitten kan dat een dik feestje worden! Album luistert wel lekker
Ik heb het nieuwe album ook net geluisterd.
De eerder gereleasde nummers vind ik wel de sterkste.
Verder mwah... maar wordt vast dikke moshpit.
Zeker een kijkje nemen.

• Leuk
Waarderingen: jarne

2 jaar geleden ook bvb bij Tom Morello gesloten. Altijd een gok 5 min voor tijd aankomen.

Ik ben dit jaar in m’n eentje op de weide, op vrijdag en zaterdag. Daar heb ik meestal allesbehalve moeite mee maar soms misschien toch leuk eens met een andere festileaker op te trekken.

Daar is een whatsapp groep voor, toch? Kan iemand me daarin helpen? 🙏

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dante
Benieuwd hoe het is om een festival als enige te beleven. Op de eerste dag na ziet het er naar uit dat ik alleen zal zijn voor de andere dagen is het solo voorlopig. Ik wil het is proberen.
Een heel festival niet, maar wel losse shows op een festival alleen gedaan. Tijdens de show merk je er weinig van dat je alleen ben. Ik miste vooral iemand om mee na te genieten en na te praten na een show

• Leuk
Waarderingen: NooT en Chiel
Benieuwd hoe het is om een festival als enige te beleven. Op de eerste dag na ziet het er naar uit dat ik alleen zal zijn voor de andere dagen is het solo voorlopig. Ik wil het is proberen.
Ik doe ze regelmatig alleen en ik vind het eigenlijk heerlijk. Veel mensen zijn goed gemutst op zo’n festival en zo kun je echt wel veel aanspraak vinden. Daarnaast kun je ook via hier mensen opzoeken natuurlijk mocht je je echt eenzaam voelen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik doe ze regelmatig alleen en ik vind het eigenlijk heerlijk. Veel mensen zijn goed gemutst op zo’n festival en zo kun je echt wel veel aanspraak vinden. Daarnaast kun je ook via hier mensen opzoeken natuurlijk mocht je je echt eenzaam voelen.
Ik ben wel best sociaal in men eigen kringen, maar geen gemakkelijke in het leren kennen van andere mensen. Een ideaal online persoon eigenlijk 😂

Ik ben wel best sociaal in men eigen kringen, maar geen gemakkelijke in het leren kennen van andere mensen. Een ideaal online persoon eigenlijk 😂
Ik ben eens 1 dag naar Best Kept Secret alleen geweest, heel veel aanspraak gehad. Maar ik liep dan ook op krukken 🤣 dus als je aanspraak wil... misschien iets gemakkelijker is een bandshirt o.i.d.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread