Als je 75 minuten te kort vindt voor The XX bevestig je ze alleen maar meer als volwaardige headliner dus? Wat mij betreft speelt een headliner 65 minuten, als de show memorabel is, is het goed.75 minuten voor een headliner is imo veel te kort ja. En de spot te hoog voor een band zonder nieuw werk.
