Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rekening houdend met change over zou Bazart of wie er dan ook eventueel nog bijkomt spelen van middernacht tot 01:00. KluB C gaat nooit tot zo laat door.
Rekening houdend met change over zou Bazart of wie er dan ook eventueel nog bijkomt spelen van middernacht tot 01:00. KluB C gaat nooit tot zo laat door.
Over deze editie: met de nieuwe opstelling wel gegarandeerd dat je een redelijk deel Yard Act mist als je naar Elvis Costello of The Vaccines volledig gaat als ik het juist heb
Over deze editie: met de nieuwe opstelling wel gegarandeerd dat je een redelijk deel Yard Act mist als je naar Elvis Costello of The Vaccines volledig gaat als ik het juist heb
Hangt ervan af hoe snel je die 400 meter kunt sprinten? ;-)
Iedereen lijkt te vergeten dat je daarvoor ook niet op 1 minuut van tent waart gewisseld, zeker als je wat meer vooraan stond en tot de laatste noot bleef. Denk echt niet dat de verplaatsingstijd zoveel gaat stijgen door de verbeterde looproutes.
Ik ben al vaak bij Werchter geweest, maar dit jaar kom ik op donderdag aan en moet ik vrijdag nog terug om mijn zoon op te halen. Weet iemand hoe dat werkt met parkeerkaart blauw? Mag je dan met je auto nog even weg om een paar uur later terug te komen?
Je kunt niet op en af rijden met een normaal parkingticket. Als je je zoon wilt ophalen kun je best aan station Aarschot of Leuven afspreken, waar die met de gratis pendelbus kan geraken.
Parkingtickets komen doorgaans pas ergens in juni.
Ik ben al vaak bij Werchter geweest, maar dit jaar kom ik op donderdag aan en moet ik vrijdag nog terug om mijn zoon op te halen. Weet iemand hoe dat werkt met parkeerkaart blauw? Mag je dan met je auto nog even weg om een paar uur later terug te komen?
Thanks mensen, ik kijk ff. Het zal waarschijnlijk een flex ticket worden. Mijn zoon is nog iets te jong om hem zelf en alleen naar Werchter te laten reizen.
Op de dag dat de opbouw van start gaat, of toch zo ongeveer, raakt ook de eerste naam voor The Hive bekend. Dj RVG (Ruben Van Gucht, vooral bekend bij de Belgen hier wellicht) mag na amper enkele weken als dj al draaien op donderdagavond 2 juli. Vertelt ie zelf in een van de vele artikels over hem.
Op de dag dat de opbouw van start gaat, of toch zo ongeveer, raakt ook de eerste naam voor The Hive bekend. Dj RVG (Ruben Van Gucht, vooral bekend bij de Belgen hier wellicht) mag na amper enkele weken als dj al draaien op donderdagavond 2 juli. Vertelt ie zelf in een van de vele artikels over hem.