Rock Werchter 2026

Ik hoop dat ze de 3-weg Slope / Klub en Barn niet teveel uit elkaar weg zetten.., want dan wordt het switchen tussen die 3 zo veel lopen..
Er was daar wel regelmatig opstopping, dus zou niet verbaasd zijn als er een wijziging zou zijn om doorstroom te verbeteren. Zou juist ook kunnen betekenen dat switchen sneller gaat.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Echt waanzin hoe HAEVN nota bene in eigen land begin van de dag in de tent staat op Pinkpop en hier de KlubC afsluit. Geen idee wat hier gebeurd is.
Ook wel echt nog nooit eerder van gehoord. Maar Werchter staat wel bekend om vreemde afsluiters in de KluB. Ik herinner mij nog lege tenten bij onder andere Fever Ray of Wardruna.

Ook wel echt nog nooit eerder van gehoord. Maar Werchter staat wel bekend om vreemde afsluiters in de KluB. Ik herinner mij nog lege tenten bij onder andere Fever Ray of Wardruna.
Fever Ray is toch gewoon een internationale en best gerespecteerde naam die al even bezig is?

Haevn is iets waar ik oprecht nog nooit van hoorde tot het op de lineup verscheen. Echt benieuwd hoeveel volk daar zal staan (mogelijk de mensen die The Cure te 'saai/traag' vinden?).

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Probleem is dat act KluB C vaak overlapt met de grootste act van de RW dag. Niet elke artiest staat er om te springen om tegelijk te spelen. Dus Werchter gaat vaak op zoek naar acts waar dit geen probleem voor is: dance acts trekken altijd hun volk, of bands vanuit bepaalde niche. Zo'n band als HAEVN lijkt me geen plan A, maar wel al lang content dat ze er mogen staan.
We hebben al vaker van die kronkels gehad daardoor hoor. Hangt echt af van het aanbod.

Probleem is dat act KluB C vaak overlapt met de grootste act van de RW dag. Niet elke artiest staat er om te springen om tegelijk te spelen. Dus Werchter gaat vaak op zoek naar acts waar dit geen probleem voor is: dance acts trekken altijd hun volk, of bands vanuit bepaalde niche. Zo'n band als HAEVN lijkt me geen plan A, maar wel al lang content dat ze er mogen staan.
We hebben al vaker van die kronkels gehad daardoor hoor. Hangt echt af van het aanbod.
Ik zou élke dance act, grootte, bekendheid of wat dan ook maakt allemaal niet uit, een logischere keuze hebben gevonden.
Voor de mensen die dansend willen afsluiten ipv The Cure

We hebben al vaker van die kronkels gehad daardoor hoor.
Maar goed, vind dat daar toch een soort kentering in is.

Vorige keer hebben ze een Kylie Minogue nog bereid gekregen als alternatief voor The Cure... Het moet allemaal net goed vallen ja, maar zo'n Haevn vind ik wel érg pover.

Vorige keer hebben ze een Kylie Minogue nog bereid gekregen als alternatief voor The Cure, om maar wat te zeggen. Het moet allemaal net goed vallen ja, maar zo'n Haevn vind ik wel érg pover.
Het alternatief was allicht Pinkpop-gewijs geen alternatief te boeken tijdens de afsluiter? 😉

• Leuk
Waarderingen: Chiel

Vorige keer hebben ze een Kylie Minogue nog bereid gekregen als alternatief voor The Cure, om maar wat te zeggen. Het moet allemaal net goed vallen ja, maar zo'n Haevn vind ik wel érg pover.
EENS! Smaken verschillen maar ik heb Haevn onlangs live gezien (vriend had kaartje over) en het was zo ontzettend gezapig en saai. Hele vreemde afsluiter.

Het alternatief was allicht Pinkpop-gewijs geen alternatief te boeken tijdens de afsluiter? 😉
Moet zeggen dat dit jaar het meest 'Pinkpopiaanse' jaar ooit is op dat gebied, qua alternatieven voor de headliners. Hoop dat dat in de toekomst weer wat meer als vanouds wordt.

• Leuk
Ik zou élke dance act, grootte, bekendheid of wat dan ook maakt allemaal niet uit, een logischere keuze hebben gevonden.
Voor de mensen die dansend willen afsluiten ipv The Cure
Goh, er tourt weinig dansbaar live he. Dat gaven boekers Lowlands ook aan. En RW is wat afgestapt om dj's te boeken voor zulke spots.

• Verdrietig

Users who are viewing this thread