Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enkel camping en hotelovernachtingen gaan van zes naar twaalf procent. Voor cultuur oa festivals blijft het voorlopig zes procent tot de regering een nieuw akkoord wel of niet vindt rond BTW.
Deze namiddag ben ik tijdens het werk in de achtergrond naar de RW playlist aan het luisteren.
De aandacht viel ineens op Wild Horses van Basht. (Slope op donderdag zie ik)
Ik ben gelijk verkocht. Wow.
Deze namiddag ben ik tijdens het werk in de achtergrond naar de RW playlist aan het luisteren.
De aandacht viel ineens op Wild Horses van Basht. (Slope op donderdag zie ik)
Ik ben gelijk verkocht. Wow.
En geldt de lage tickets voor The Hive ook voor The Hive MySpace? En kan je The Hive tickets later weer verkopen als je toch naar een andere camping gaat?
En geldt de lage tickets voor The Hive ook voor The Hive MySpace? En kan je The Hive tickets later weer verkopen als je toch naar een andere camping gaat?
Is enkel voor The Hive, anders zou het wel specifiek vermeld staan. Je kan ze later weer verkopen, al weet ik niet of dat zo vlot zal gaan gezien ook deze niet meer fysiek afgedrukt kunnen worden maar gekoppeld zijn aan TM-account.