Eureka of Eusexa, een beetje respect voor deze nieuwe Grammy zangeres (FKA Twigs). De slope is mi geen plek om 20.000 fans van The Warning te verwelkomen.luisteren naar FKA Twigs ook![]()
Eureka of Eusexa, een beetje respect voor deze nieuwe Grammy zangeres (FKA Twigs). De slope is mi geen plek om 20.000 fans van The Warning te verwelkomen.luisteren naar FKA Twigs ook![]()
Ja en dat live aspect geloof ik je wel op. Maar ik luister eerlijk gezegd echt met heel weinig plezier naar hun nummers op Spotify. Het trekt me niet, vind het maar chaotisch. Dus het plan was om het eens een goede live kans te geven, dit heeft vaker gewekt. Maar nu biedt The Slope plots een mooi alternatief.. Maar wie weet zijn die twee nog best prima te combineren.Te alternatief? Heeft nochtans een paar meesterlijke albums gemaakt. Maar vooral live wil je dat niet missen, geloof me.
Dit? Toch wel maar allemaal heel erg subjectief, dus niet over te twistenmeesterlijke albums ... Maar vooral live wil je dat niet missen, geloof me.
Ja, snap ik hoor. Was ook niet meteen mee met haar muziek. Eenmaal de klik is het wel een blijvertje, en vooral haar shows overrompelen. Ook zo'n beetje de beste shows van DTRH en Lowlands vorig jaar als ik het zo lees.Ja en dat live aspect geloof ik je wel op. Maar ik luister eerlijk gezegd echt met heel weinig plezier naar hun nummers op Spotify. Het trekt me niet, vind het maar chaotisch. Dus het plan was om het eens een goede live kans te geven, dit heeft vaker gewekt. Maar nu biedt The Slope plots een mooi alternatief.. Maar wie weet zijn die twee nog best prima te combineren.
Heb ook een liveregistratie gezien nu, maar ik kan er nog steeds niks mee, show is belangrijk, maar imo matige muziek blijft matigTe alternatief? Heeft nochtans een paar meesterlijke albums gemaakt. Maar vooral live wil je dat niet missen, geloof me.
Ja, als je écht niets met de muziek kan natuurlijk. Denk dat het mijn meest beluisterde artiest is van 2025, volgens m'n Wrapped. En dan te zeggen dat ik LP1 en Magdalene nog betere albums vind.Heb ook een liveregistratie gezien nu, maar ik kan er nog steeds niks mee, show is belangrijk, maar imo matige muziek blijft matig
Ja dat absoluut!! Dat maakt RW voor mij ook de meest veelzijdige major en blijf ik ook gaan. Aan de andere kant van het spectrum krijg ik dan weer Blood Incantation.Ja, als je écht niets met de muziek kan natuurlijk. Denk dat het mijn meest beluisterde artiest is van 2025, volgens m'n Wrapped. En dan te zeggen dat ik LP1 en Magdalene nog betere albums vind.
Ook gewoon blij dat RW dit soort artiesten nog aandurft, niet alles moet hapklaar zijn. Zie het Pinkpop niet snel doen.
Ja, een FKA Twigs, Blood Incarnation, Ethel Cain, Mogwai, Loyle Carner, David Byrne, Man/Woman/Chainsaw zijn dingen (in combo met de meer mainstream dingen als Mumford, Prodigy en Twenty One Pilots) die RW er erg echt doen uitspringen. Alleen een Roskilde programmeert nog breder, maar voor de rest toch echt een major die véél meepakt.Ja dat absoluut!! Dat maakt RW voor mij ook de meest veelzijdige major en blijf ik ook gaan. Aan de andere kant van het spectrum krijg ik dan weer Blood Incantation.
Ja, een FKA Twigs, Blood Incarnation, Ethel Cain, Mogwai, Loyle Carner, David Byrne, Man/Woman/Chainsaw zijn dingen (in combo met de meer mainstream dingen als Mumford, Prodigy en Twenty One Pilots) die RW er erg echt doen uitspringen. Alleen een Roskilde programmeert nog breder, maar voor de rest toch echt een major die véél meepakt.
Nu moet ik dan weer dat Blood Incantation leren trekken. Maar ik ga het wel een kans geven, zeker als Mumford aan de andere kant staat.
Nee, ik voel 'm ook niet zo. Had ook m'n hoop gelegd op deze band om nog wat van die donderdagavond te maken.Wat vinden jullie van Midnight Generation op donderdag? Had gehoopt op iets beter om voor Mumford & Sons nog even wakker geschud te worden. Met deze band gaat dat volgens mij niet lukken.
Ik vind ze net heel leuk. Maar dat is het mooie aan muziek he, ieder zijn smaakWat vinden jullie van Midnight Generation op donderdag? Had gehoopt op iets beter om voor Mumford & Sons nog even wakker geschud te worden. Met deze band gaat dat volgens mij niet lukken.
*Primavera sound enters the chat*Alleen een Roskilde programmeert nog breder, maar voor de rest toch echt een major die véél meepakt.
Ja, die ook natuurlijk, denk dat ze qua veelzijdig boeken aan elkaar gewaagd zijn.*Primavera sound enters the chat*
Mijn 10-jarige dochter is vorig jaar fan geworden toen ik de Pinkpop zondag aan het inluisteren was. Intussen ook de vinyl plaat aangeschaft.Ook hier samen met de dochter The Warning ontdekt via verschillende livestreams tijdens festivalseizoen 2025 (Pinkpop, Graspop, Hellfest, Rock Am Ring, etc). Normaal niet helemaal mijn genre maar toch redelijk onder de indruk. Die band hoort echt NIET op the slope.
Blood IncantationNee, ik voel 'm ook niet zo. Had ook m'n hoop gelegd op deze band om nog wat van die donderdagavond te maken.
Toch hopen dat die donderdagavond nog wat opgeleukt wordt. Toch een beetje sneu om de eerste avond vroeg in bed te kruipen. Die matige eerste dag blijft me weerhouden om een combiticket te kopen. Voor nu neig ik naar een vrijdagticket voor de combo FKA Twigs - The xx (beide toch twee unieke boekingen), plus Social Distortion en TLDP.
Tom Smith - The War on Drugs is wel nen hele pijnlijke...![]()
Clashfinder voor de liefhebber
Zal wel weer door één of ander Tiktok-hitje komen zeker?Btw: ze hebben er ene 'Chezile' geprogrammeerd die de Slope opent op zondag, en die heeft een nummer met maar liefst 582 miljoen streams op Spotify![]()