Rock Werchter 2026

Sorry maar die Belgische groepjes kan je jaren aan een stuk elke week wel ergens zien spelen. Voor mij hoeft er geen enkel op de Slope te staan. Laat die spots maar aan de Britse bandjes ;)die veel minder vaak langskomen & bij een volgende passage vaak al een heel stuk groter zijn :D
Mooie combo van beide is best of both worlds imo.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Mooie combo van beide is best of both worlds imo.
Idd, maar wil maar zeggen bvb alle openers van de dagen van The Slope Belgisch (Lézard zie ik graag zondag verschijnen bvb) maar voor de rest heel blij met britse bands daar! Denk gewoon die spots zijn daar ideaal voor

Laat die kleine beginnende naampjes met ocharme anderhalf nummer op Spotify maar eerst eens wat kleine festivals afschuimen, faam maken en dan pas RW aandoen.
Zeg dat even tegen ISE. En nu komt er genoeg moois uit eigen land dat je prima een plaats kan geven. Sterker nog: die zie ik liever dan een nietszeggende Amerikaanse act, daarvan staan er ook ieder jaar genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en Timmetje
Arcane Roots is terug bij elkaar en ze hebben gisteravond een nieuwe single gereleased. Ze hebben zelf al geleaked dat ze in juli op 2000 Trees en in augustus op ArcTanGent zullen staan. Zometeen om 11 uur wordt dat definitief bevestigd.

Ik zag bij het zoeken naar berichten over deze band dat ze een aantal keer genoemd zijn in dit topic als mogelijke kanshebber, dus wellicht is het relevant voor jullie.

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j en jarne
Mijn gok is vrijdag. Lekker gezellig om 4u. Kan me ook moeilijk voorstellen dat er deze week géén namen komen. Misschien de laatste 25 namen voor het finale pakketje Slope namen?
Lijkt me meest plausibel. Volgende week dan Pukkelpop en dan ergens eind februari, begin maart de laatste namen voor The Slope. Misschien tussendoor nog een drop volgens dat het uitkomt.

Users who are viewing this thread