Rock Werchter 2026

Well it’s a big week for announcements:

IOW Festival
Roskilde
Opener
Boardmasters

Plus whatever else hasn’t been pre announced.
Also I’m pretty sure Wolf Alice are announcing Finsbury Park on Werchter weekend (might announce some supports too I guess) and I’m also pretty sure Metronomy and Bombay Bicycle Club are doing LIDO fest announcing next week too

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
En er is in de tussentijd toch niks gebeurd waardoor ze bekender of populairder is geworden? Voelt als een typisch geval van een forumfavoriet te hoog inschatten
Soms hoeven artiesten niets te doen om in de loop van de jaren hoger op het programma te komen. Als eerste komt Franz Ferdinand bij mij naar boven. Een paar jaar geleden leken ze afgeschreven en nu kunnen ze toch weer wat hogere plekken op het programma vragen. Een Kaiser Chiefs is dan weer zo'n band die die gunfactor niet heeft en laag op het schema blijft staan. Ook bands als Deftones en Limp Bizkit hebben de laatste jaren niets baanbrekends uitgebracht, maar zijn toch hoger op alle programma's gekomen.
Soms weet je het gewoon niet.
Met Robyn heb ik ook het gevoel dat ze meer mag vragen qua plaats dan KlubC.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Sisco1481
Robyn zou toch wel de kers op de taart zijn. Als die er nog bijkomt in die open Barn-spot, dan is dat gewoon een uitstekende booking. Vorige passage in de KlubC was overigens uitmuntend! Voor de sub op main, sub of head in de Barn of head in de KlubC is wat mij betreft de logische spot voor Robyn in 2026. Laat die Barn dus maar eens vollopen voor haar!

Overigens ook aangekondigd als sub voor Harry Styles in Amsterdam.

Wat haar status betreft: Wanneer de hedendaags popsterren haar telkens opnieuw betrekken bij shows, songs of albums (Charli XCX, Gracie Abrams, Royksopp, Diplo, Basement Jaxx, Snoop Dog, Lorde,... ) dan zegt dat gewoon genoeg!

Moest ze er staan, dan ben ik blij en erbij!

• Leuk
Waarderingen: Chiel en Mr. Y
Robyn zou toch wel de kers op de taart zijn. Als die er nog bijkomt in die open Barn-spot, dan is dat gewoon een uitstekende booking. Vorige passage in de KlubC was overigens uitmuntend! Voor de sub op main, sub of head in de Barn of head in de KlubC is wat mij betreft de logische spot voor Robyn in 2026. Laat die Barn dus maar eens vollopen voor haar!

Overigens ook aangekondigd als sub voor Harry Styles in Amsterdam.

Wat haar status betreft: Wanneer de hedendaags popsterren haar telkens opnieuw betrekken bij shows, songs of albums (Charli XCX, Gracie Abrams, Royksopp, Diplo, Basement Jaxx, Snoop Dog, Lorde,... ) dan zegt dat gewoon genoeg!

Moest ze er staan, dan ben ik blij en erbij!
Life met Jamie XX is ook nog wel een lekkere knaller trouwens

Robyns laatste tour (en ook Belgische show) dateert van 2019. Hier gaat toch wat volk op afkomen lijkt me, een plaats hoog in The Barn is dan wel op zijn plaats.

Ik ook, maar ik heb die hoop inmiddels opgeborgen.

Want sluit ze de vrijdag van DTRH niet al af dan?
Ze speelt donderdag op Roskilde en ergens (vrijdag, zaterdag, zondag) op DTRH. Op haar site staat 3 juli, maar dat is vaak de eerste dag van het festival zo lang de dagindeling nog niet openbaar is gemaakt.

She's playing at Roskilde on Thursday and at some point (Friday, Saturday, or Sunday) at DTRH. Her website lists July 3rd, but that's often the first day of the festival before the schedule is released.
She actually is playing at DTRH on the 3rd July

Users who are viewing this thread