Rock Werchter 2026

Potverdekke, high vis en militairie gun hadden wel naar werchter mogen doorkomen :/ jammer genoeg past rock herk niet in de agenda

channel zero zie ik wel wat van de grote festivals doen als afscheid
dus zie die nog wel op werchter staan

Weet iemand of en wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten?

The Cure staat toch nog steeds gewoon vast, ondanks het overlijden van de gitarist?

Weet iemand of en wanneer we nieuwe namen kunnen verwachten?

The Cure staat toch nog steeds gewoon vast, ondanks het overlijden van de gitarist?
The Cure staat vast volgens mij, ook al ging de gitarist wel mee touren normaal komende zomer. Nieuwe namen kunnen we verwachten ergens in de komende weken.

Dé toetsenist is natuurlijk Roger O'Donell. Dé gitarist Reeves Gabriels. Wijlen Bamonte vulde beiden aan. Hij was eigenlijk het meest onzichtbare lid op het podium. Volgens mij zal hij niet vervangen worden, voor zijn comeback deden ze het ook met z'n vijven.

Wel echt jammer en tragisch, hij had een hele historie met de band, zonde.

Dé toetsenist is natuurlijk Roger O'Donell. Dé gitarist Reeves Gabriels. Wijlen Bamonte vulde beiden aan. Hij was eigenlijk het meest onzichtbare lid op het podium. Volgens mij zal hij niet vervangen worden, voor zijn comeback deden ze het ook met z'n vijven.

Wel echt jammer en tragisch, hij had een hele historie met de band, zonde.
Ik blijf Reeves Gabrels eigenlijk de vreemde eend in de bijt vinden om een of andere reden, hoewel hij er de vorige 2 keer ook al bij was. Heel oneerbiedig misschien, maar blijf dat een beetje aanvoelen als een huurling in de band. Geweldige gitarist hoor verder.

Ook bizar dat Robert in pakweg 2011 (ook op dat Bestival livealbum) ALLE gitaarpartijen voor zijn rekening nam.

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik blijf Reeves Gabrels eigenlijk de vreemde eend in de bijt vinden om een of andere reden, hoewel hij er de vorige 2 keer ook al bij was. Heel oneerbiedig misschien, maar blijf dat een beetje aanvoelen als een huurling in de band. Geweldige gitarist hoor verder.

Ook bizar dat Robert in pakweg 2011 (ook op dat Bestival livealbum) ALLE gitaarpartijen voor zijn rekening nam.
Ja, toen waren ze maar met vier.

Users who are viewing this thread