Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn grote vraag blijft toch, waar zal landmvrks terecht komen. slope lijkt mij zonde om hen te zetten, maar alle andere plaatsen waar ze konden staan zijn stilaan volzet.
mijn grote vraag blijft toch, waar zal landmvrks terecht komen. slope lijkt mij zonde om hen te zetten, maar alle andere plaatsen waar ze konden staan zijn stilaan volzet.
Misschien vroeg in de Barn? Heb Fever333 daar ook al eens zien openen toen ze al best bekend waren. Zie Landmarks wel als tweede daar optreden. Ze verkochten in december 013 niet uit dus zó groot zijn ze nog niet.
Edit: en ik verwacht Dropkick Murphys er nog wel bij in het komende pakketje. Anders is het openen voor Maiden op LiL of Lokerse.
My big question remains: where will landmvrks end up? It seems a waste to put them on the slopes, but all the other places they could be are almost full.
Misschien vroeg in de Barn? Heb Fever333 daar ook al eens zien openen toen ze al best bekend waren. Zie Landmarks wel als tweede daar optreden. Ze verkochten in december 013 niet uit dus zó groot zijn ze nog niet.
Edit: en ik verwacht Dropkick Murphys er nog wel bij in het komende pakketje. Anders is het openen voor Maiden op LiL of Lokerse.
Street Art Cities zet de populairste street art ter wereld in de kijker met de Street Art Awards. Wouter Persyn is genomineerd in de categorie ‘Best of 2025’ voor het kunstwerk dat hij maakte voor North West Walls in het Festivalpark in Werchter! Zijn werk combineert architectuur en kunst met een vleugje surrealisme.
Je kan voor het kunstwerk van Wouter stemmen tot 31 januari om 15u. Breng je stem uit!
Ja dat blijft toch wel vaker de makke. Je vraagt je af waarom er niemand in de studio “doe maar gewoon niet David” zei, bij dat laatste -verhoogde- refrein.
Aparte constructie overigens, nooit eerder gezien: als 2e nummer het origineel van OR, op David Byrnes Spotify. (Lekker ook, voor het contrast )
Het is een speciale reeks van Olivia Rodrigo, waar bevriende artiesten nummers coveren van SOUR ter ere van het album dat dit jaar 5 wordt. Byrne's cover van driver's license is de eerste.
Het is een speciale reeks van Olivia Rodrigo, waar bevriende artiesten nummers coveren van SOUR ter ere van het album dat dit jaar 5 wordt. Byrne's cover van driver's license is de eerste.
Napalm Death have put on their website they’re playing Roskilde on 2nd July. Guess that indicates more names are coming soon for it which gives us more indication for RW too
Napalm Death have put on their website they’re playing Roskilde on 2nd July. Guess that indicates more names are coming soon for it which gives us more indication for RW too