Rock Werchter 2026

mijn grote vraag blijft toch, waar zal landmvrks terecht komen. slope lijkt mij zonde om hen te zetten, maar alle andere plaatsen waar ze konden staan zijn stilaan volzet.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
mijn grote vraag blijft toch, waar zal landmvrks terecht komen. slope lijkt mij zonde om hen te zetten, maar alle andere plaatsen waar ze konden staan zijn stilaan volzet.
Misschien vroeg in de Barn? Heb Fever333 daar ook al eens zien openen toen ze al best bekend waren. Zie Landmarks wel als tweede daar optreden. Ze verkochten in december 013 niet uit dus zó groot zijn ze nog niet.

Edit: en ik verwacht Dropkick Murphys er nog wel bij in het komende pakketje. Anders is het openen voor Maiden op LiL of Lokerse.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
My big question remains: where will landmvrks end up? It seems a waste to put them on the slopes, but all the other places they could be are almost full.
There’s still 25 places other than the slope tbf, so plenty of spots for them to fill

Misschien vroeg in de Barn? Heb Fever333 daar ook al eens zien openen toen ze al best bekend waren. Zie Landmarks wel als tweede daar optreden. Ze verkochten in december 013 niet uit dus zó groot zijn ze nog niet.

Edit: en ik verwacht Dropkick Murphys er nog wel bij in het komende pakketje. Anders is het openen voor Maiden op LiL of Lokerse.
Hun concert in de ab was wel op enkele dagen uitverkocht, dus hebben wel wat momentum. Verwacht ze vroeg op main

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en Joslittel
1767872665878.png

Stem voor Wouter Persyn​

Street Art Cities zet de populairste street art ter wereld in de kijker met de Street Art Awards. Wouter Persyn is genomineerd in de categorie ‘Best of 2025’ voor het kunstwerk dat hij maakte voor North West Walls in het Festivalpark in Werchter! Zijn werk combineert architectuur en kunst met een vleugje surrealisme.

Je kan voor het kunstwerk van Wouter stemmen tot 31 januari om 15u.
Breng je stem uit!

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Sorry David, doe mij maar het origineel. 😅 Klinkt niet heel geweldig dit.
Ja dat blijft toch wel vaker de makke. Je vraagt je af waarom er niemand in de studio “doe maar gewoon niet David” zei, bij dat laatste -verhoogde- refrein. 🙉

Aparte constructie overigens, nooit eerder gezien: als 2e nummer het origineel van OR, op David Byrnes Spotify. (Lekker ook, voor het contrast 😬)

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Elle Marie
Het is een speciale reeks van Olivia Rodrigo, waar bevriende artiesten nummers coveren van SOUR ter ere van het album dat dit jaar 5 wordt. Byrne's cover van driver's license is de eerste.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Het meest ironische van vandaag is wel dat Mumford & Sons een nieuwe single hebben uitgebracht genaamd: The Banjo Song, ben nieens aant lachen.
Het zou grappig zijn als daar dan geen banjo op te horen is. Maar dat zal wel niet.

• Haha
Waarderingen: b_giel
Napalm Death have put on their website they’re playing Roskilde on 2nd July. Guess that indicates more names are coming soon for it which gives us more indication for RW too

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread