Rock Werchter 2026

Let's try to keep the atmosphere going.

By the way, I'm really happy with TWOD. They haven't disappointed me once, and I've already seen them a few times. Sportpaleis was definitely the best, in my opinion.

With TWOD, we've filled the top of the bill, I think. Or am I missing a spot at the top of the lineup? In that case, we can cross out Lorde, Florence, and other names like that. I can't quite estimate Vampire Weekend's spot on the lineup; as far as I'm concerned, they could go ahead of APC on Main, or ahead of Moby if APC headlines the Barn.
Yeah I think the top 2’s are all done so no Lorde/Flo etc… this time.

It’s the barn headers that I guess we’re unsure of. The Prodigy seem certain but then the rest is a bit of an unknown. Pixies could be Saturdays but not sure we have anyone for Friday or Sunday yet (still expecting Little Simz to be Sundays myself)

Ik blijf een soortvan weigeren te geloven dat Capaldi echt sub is. In combinatie met The xx is dat gewoon een matige omvang qua grootte vd artiesten. Lorde zou daar best nog tussen kunnen.
Dat is te hard wishfull thinking. Capaldi ga je niet speciaal overvliegen om derde laatste te spelen.

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
Ik blijf een soortvan weigeren te geloven dat Capaldi echt sub is. In combinatie met The xx is dat gewoon een matige omvang qua grootte vd artiesten. Lorde zou daar best nog tussen kunnen.
Die is groter dan je denkt. Groter dan the XX ook wel imo. Al bijzonder dat hij daarvoor gaat spelen.

Er zijn die dag pas 6 namen bekend. Ik ben niet zoon Capaldi Fan, maar verder staan daar toch al 5 hele mooie namen. Waar nog heel veel bij kan komen. Waaronder misschien nog een Barn headliner? Zou in de breedte best is een hele mooi dag kunnen worden!

Er zijn die dag pas 6 namen bekend. Ik ben niet zoon Capaldi Fan, maar verder staan daar toch al 5 hele mooie namen. Waar nog heel veel bij kan komen. Waaronder misschien nog een Barn headliner? Zou in de breedte best is een hele mooi dag kunnen worden!
Maar zo'n dag moet verkopen.
En ik kan me vergissen maar ik betwijfel of dat the XX uiteindelijk zo'n ticketkanon is.

Voor mij ook de minste dag tot nog toe.

• Leuk
Waarderingen: festirock en Joslittel
Ow het zal best goed komen met die dag hoor. Voor mij zit er alleen nog niet echt een trekker tussen. The xx vind ik best oke en vooral leuk om na al die jaren te zien. Capaldi onderschat ik blijkbaar maar is voor mij niet het soort muziek voor die posities. Dus ik kijk vooral reikhalzend uit naar de programmering in de tenten voor de vrijdag!

• Leuk
Waarderingen: roluf
Ow het zal best goed komen met die dag hoor. Voor mij zit er alleen nog niet echt een trekker tussen. The xx vind ik best oke en vooral leuk om na al die jaren te zien. Capaldi onderschat ik blijkbaar maar is voor mij niet het soort muziek voor die posities. Dus ik kijk vooral reikhalzend uit naar de programmering in de tenten voor de vrijdag!
Capaldi heeft die posities ook niet te danken aan zijn zeemzoete nummers want dat soort blik singer song writers is enkele jaren geleden opgentrokken en zijn 1 op 1 inwisselbaar in mijn oren.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Weg sfeer 😂.
Maar zullen er wel staan met die uitverkochte Lotto’s. Zaterdag ofzo.

We kunnen er om lachen, en trust me...ik zou ook liever een Offspring hebben op die spot, maar we weten allemaal dat een rijtje Teddy Swims - Bazart - Capaldi niet vergezocht is.

Aan de andere kant...Halsey - Bazart - 21 Pilots klinkt ook erg aannemelijk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread