Rock Werchter 2026

Wat is het punt eigenlijk?

Er zijn dit jaar 8 headliners. De ene al wat groter dan de andere. Niemand die er kop en schouders bovenuit steekt. Zo heb ik het eigenlijk het liefste. Gericht op de combi bezoeker. Alhoewel donderdag en zaterdag nu ook goed gaan verkopen.

Ik zie die vrijdag het ook wel goed doen op de Teddy Swims - Capaldi combo. Hoewel ik hoop dat ze daar nog iets als The Offspring tussen gooien om de boel wakker te schudden.

Denk eigenlijk dat Teddy gewoon voor Capaldi staat, maar die vrijdag kan best een Offspring gebruiken

How many barn headers does everyone think we have? Started to doubt myself that Pixies are due to a few comments here.

Also we had 31 acts before the Christmas break last year and currently 29 now. Do you think we’ll get another package? Or maybe just the 1/2 extra barn headers

How many barn headers does everyone think we have? Started to doubt myself that Pixies are due to a few comments here.

Also we had 31 acts before the Christmas break last year and currently 29 now. Do you think we’ll get another package? Or maybe just the 1/2 extra barn headers
Zal nog wel een klein pakketje bijkomen denk ik hoor

Dan is Apero mijn headliner van de dag. Doe nog maar een rondje Karmeliet aub!
Hier ook, vrijdag voor mij matig , hopelijk komt er nog wat iets met pit bij.
War on drugs mooie naam en over t algemeen goede headliners maar die ene uitschieter ontbreekt. Iets te "dromerige" headliners voor mij

Gisteren even afgeleid door een bruiloft van een medeforumgenoot. Dat precies om 16 uur starten waardoor ik een heel kort vreugdesprongetje kon maken toen er totaal onverwacht een melding van de app kwam!!

Maar ff he mensen, hoe vet is het dat TWOD erbij komt!! Hele gave boeking. Het mislopen van Soad was pijnlijk maar met APC en TWOD staan er twee andere bands die ik komende zomer sowieso wilde zien. Heel vet!

Dat is voor mij de unique selling point van Werchter. De populaire namen aangevuld met mooie deep cuts. Dat beseffen ze denk ik zelf maar al te goed en het affiche van dit jaar lijkt weer mooi in elkaar te vallen.
Dit dus. En dan hebben we de Slope-programmatie nog niet gehad. Jaren geleden dat ik met zo’n enthousiasme heb uitgekeken naar RW.

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Er zal inderdaad nog wel een pakketje komen volgende week. En dan een post met de huidige line up. Zo doen ze het nu al jaren.

Het fijne van de voor mij zwakke head line vorig jaar zorgde voor vele geweldige optredens met weinig volk ( vooral combi volk) op de slope. Als de ‘jongere’ programmamakers dit blijven bestedingen, dan blijft dit voor de combi’s het unieke aan RW.
Ik ga er realistisch wel vanuit dat we richting €150/dag en €350/ combi gaan. (Incl extra tax).

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Er is op het scherm nog niets veranderd, maar ik ben zo blij dat ik fout ben.
Wel heel benieuwd naar verdere ontwikkelingen bij andere festivals deze zomer.
Dus jij loopt ergens rond waar een scherm aan staat met een foutieve line-up. Heh

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Er is op het scherm nog niets veranderd, maar ik ben zo blij dat ik fout ben.
Wel heel benieuwd naar verdere ontwikkelingen bij andere festivals deze zomer.
Lorde had in toch nog nét iets liever gezien hoor. Benieuwd of ze iets op de plek komt van VW dan.

Users who are viewing this thread