Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we nog in de 80's zaten en het de Talking Heads was geweest dan zou ik pas verontwaardigd geweest zijn dat ze die niet hadden geboekt. Nu is het alleen Byrne zonder andere leden van the talking heads. Misschien leuk live, maar zo goed als toen gaat het natuurlijk niet meer worden.
Als we nog in de 80's zaten en het de Talking Heads was geweest dan zou ik pas verontwaardigd geweest zijn dat ze die niet hadden geboekt. Nu is het alleen Byrne zonder andere leden van the talking heads. Misschien leuk live, maar zo goed als toen gaat het natuurlijk niet meer worden.
Mwa. De man brengt toch een totaalconcept mee. Vorige tour was wel echt waanzinnig hoor. Misschien moet je American Utopia eens bekijken, een heel sterke concertfilm van die tour.
Ondertussen is om 11u de ticketverkoop voor Lily Allen haar Arena-tour in de UK gestart. Een kwartiertje later alle negen uitverkocht (20.000+ tickets per venue), en al een 2e O2-Arena (Londen) en 3Arena (Dublin) aangekondigd.
Update: ook al een extra AO Arena in Manchester (23K capacity) en een 3e O2-Arena (Londen) aangekondigd.
Oogst van deze ochtend: the War on Drugs op donderdag, Lily Allen op vrijdag, Little Simz + David Byrne op zaterdag of zondag (mogen ze onderling uitvechten).
Ik moet zeggen dat ik inderdaad vrijdag een wat rustiger dagje ook helemaal niet verkeerd vind.
Ff lekker bijkomen en dan nog 2 dagen gas geven vind ik perfect.
Ondertussen is om 11u de ticketverkoop voor Lily Allen haar Arena-tour in de UK gestart. Een kwartiertje later alle negen uitverkocht (20.000+ tickets per venue), en al een 2e O2-Arena (Londen) en 3Arena (Dublin) aangekondigd.
Update: ook al een extra AO Arena in Manchester (23K capacity) aangekondigd.
Die vrijdag heeft inmiddels met TLDP, Royel Otis en The XX ook al prima namen.
Het succes van een dag zit voor mij in het programma over de hele dag. Als er dan een mindere headliner is kan ik daar prima mee leven. Ik zie liever 8 leuke optredens op een dag als 1 goede headliner en een minder dag programma.
We blijven elk jaar hopen dat een act dance-afsluiter wordt maar dit is in de twee* jaar dat ik het forum volg (op 2manydjs na? kind of?) nog niet gebeurd zoals pre-covid (maar sinds covid algeheel niet meer gebeurd)
ik zei hier een tijdje geleden nog dat Lily Allen subheadliner of Barnhead op Werchter zou zijn, waarop gereageerd werd dat ze max. om 18u zou spelen en eerder de April Lavigne-spot mag ambiëren
West End Girl is het Brat-album van dit jaar, en Lily Allen dé must-have voor zomerfestivals. Ik hoop dat Werchter die vinger toch strak genoeg aan de pols gehad heeft & haar alvast geboekt heeft. Zou behoorlijk zuur zijn als ze erin slagen om zowel Byrne als Allen te mislopen, om dan (sorry) vergane glorie als The Prodigy een hoge spot te geven.
Het mag zelfs voor een plek lager dan sub zijn, dat zou gewoon heel sterk geboekt zijn. Liever de sub-sub op de mainstage dan, want ik denk echt dat de Barn te klein is voor haar.
Daar overschat je haar echt mee. In Engeland misschien, maar daar buiten zal dat wel meevallen. Die Avril Lavigne spot is inderdaad dé perfecte spot voor haar.
Intussen zit ze aan haar derde O2-Arena op 7 juli. Dus het is maar ten zeerste de vraag of Werchter snel gereageerd heeft en haar heeft kunnen strikken voor dat weekend.
Mijn 20e editie. In het jaar dat ik 40 word. Ik heb het in die 20 jaar enorm zien veranderen. Ik geraak minder vlot in en uit de tent. Maar nu al enorm zin in.