Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meestal duurt het nog een paar weken eer de dag echt uitverkocht is vanaf het moment dat op de socials de boodschap 'running low' loopt. Zo was het ook in 2025. RW geeft bewust geen cijfers zoals lokerse feesten bv voor 85 procent uitverkocht ivm dag Lenny Kravitz.
Meestal duurt het nog een paar weken eer de dag echt uitverkocht is vanaf het moment dat op de socials de boodschap 'running low' loopt. Zo was het ook in 2025. RW geeft bewust geen cijfers zoals lokerse feesten bv voor 85 procent uitverkocht ivm dag Lenny Kravitz.
Proof me wrong but I remember last year Thursday was sold out after only one day of presale in November. Combi tickets low message was end of April and it took sex more weeks to announce combi sold out mid June I guess.
Proof me wrong but I remember last year Thursday was sold out after only one day of presale in November. Combi tickets low message was end of April and it took sex more weeks to announce combi sold out mid June I guess.
Dat is het punt wat @Kereltje juist maakt. Als het ticketalarm drie dagen na start verkoop gaat, dan gaat de verkoop hard.
Als de verkoop voortkabbelt dan kan het na het ticketalarm nog best even duren.
Dat is het ook wat ik bedoel. Ze hoeven geen belegen Justin Timberlake die al 3 keer de Ziggodome heeft uitverkocht of dj als hoofdact neer te zetten. Leuke bovenkant. De onderkant zal wel weer opgevuld gaan worden met de Son Mieux's van Nederland.
Vergroot de pinkpop aankondiging de kans op Zara Larsson? (soms moet ik hier vragen stellen voor mijn vriendin...) Vertel me mss direct erbij of pommelien en froukje een kans hebben...
Vergroot de pinkpop aankondiging de kans op Zara Larsson? (soms moet ik hier vragen stellen voor mijn vriendin...) Vertel me mss direct erbij of pommelien en froukje een kans hebben...