Rock Werchter 2026

Voor in hoeverre de Sex Pistols nog een optie waren, staan de 4de en 6de in Duitsland. Misschien daarvoor nog maar verwacht ze niet meer.

Via al hun socials
Meestal duurt het nog een paar weken eer de dag echt uitverkocht is vanaf het moment dat op de socials de boodschap 'running low' loopt. Zo was het ook in 2025. RW geeft bewust geen cijfers zoals lokerse feesten bv voor 85 procent uitverkocht ivm dag Lenny Kravitz.

Meestal duurt het nog een paar weken eer de dag echt uitverkocht is vanaf het moment dat op de socials de boodschap 'running low' loopt. Zo was het ook in 2025. RW geeft bewust geen cijfers zoals lokerse feesten bv voor 85 procent uitverkocht ivm dag Lenny Kravitz.
Als er 3 dagen na start verkoop al een low ticket warning is, dan gaat het zeker geen weken duren.

Als er 3 dagen na start verkoop al een low ticket warning is, dan gaat het zeker geen weken duren.
Proof me wrong but I remember last year Thursday was sold out after only one day of presale in November. Combi tickets low message was end of April and it took sex more weeks to announce combi sold out mid June I guess.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Proof me wrong but I remember last year Thursday was sold out after only one day of presale in November. Combi tickets low message was end of April and it took sex more weeks to announce combi sold out mid June I guess.
Dat is het punt wat @Kereltje juist maakt. Als het ticketalarm drie dagen na start verkoop gaat, dan gaat de verkoop hard.
Als de verkoop voortkabbelt dan kan het na het ticketalarm nog best even duren.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Franz Ferdinand duikt op bij Pinkpop, denk dat het de eerste datum voor de zomer is. Zal dit jaar dan wel Rock Werchter doen.

Staan nog wel enkele andere kanshebbers tussen, maar allemaal namen die ook elders terecht kunnen (of op dagfestival).

Franz Ferdinand duikt op bij Pinkpop, denk dat het de eerste datum voor de zomer is. Zal dit jaar dan wel Rock Werchter doen gegarandeerd.

Staan nog wel enkele andere kanshebbers tussen, maar allemaal namen die ook elders terecht kunnen (of op dagfestival).
Had Franz Ferdinand ook in mijn lijstje gezet. Is altijd een goeie om erbij te hebben, maar hebben nog een Vorst show staan dacht ik.

Had Franz Ferdinand ook in mijn lijstje gezet. Is altijd een goeie om erbij te hebben, maar hebben nog een Vorst show staan dacht ik.
Jup, in april. Kunnen ze perfect nog ergens begin februari zelfs toevoegen, leuke grotere naam voor zo'n pakketje.

Ben niet onder de indruk. Voor Pinkpop normen is het oké maar had er precies meer van verwacht. Wel de dikste headliner.
Dat is het ook wat ik bedoel. Ze hoeven geen belegen Justin Timberlake die al 3 keer de Ziggodome heeft uitverkocht of dj als hoofdact neer te zetten. Leuke bovenkant. De onderkant zal wel weer opgevuld gaan worden met de Son Mieux's van Nederland.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Vergroot de pinkpop aankondiging de kans op Zara Larsson? (soms moet ik hier vragen stellen voor mijn vriendin...) Vertel me mss direct erbij of pommelien en froukje een kans hebben...

Vergroot de pinkpop aankondiging de kans op Zara Larsson? (soms moet ik hier vragen stellen voor mijn vriendin...) Vertel me mss direct erbij of pommelien en froukje een kans hebben...
In 2024 nog op RW én op Crammerock. Eerder wat hoger op de affiche bij Pukkelpop zou ik denken?

Users who are viewing this thread