Rock Werchter 2026

Waarom is iedereen er zo van overtuigd dat Pixies Barnheadliner gaat zijn ?

Is toch net zo goed een ideale naam voor het 'dekentjesvolk' dat op één van de weekenddagen hun jaarlijkse Werchter bezoekje doet en The Barn niet eens weet liggen ?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Waarom is iedereen er zo van overtuigd dat Pixies Barnheadliner gaat zijn ?

Is toch net zo goed een ideale naam voor het 'dekentjesvolk' dat op één van de weekenddagen hun jaarlijkse Werchter bezoekje doet en The Barn niet eens weet liggen ?
Ik heb geen idee. Een band die elk jaar naar Nederland en Belgie komt en daar die kleine zaaltjes niet eens kan vullen zou ik niet als barnhead neerzetten.

Heb ooit Bryan Adams los voor Metallica meegemaakt… ik wil maar zeggen.
Idd. Al gekke dingen meegemaakt op Werchter, vandaar dat ik het gewoon ga zien gebeuren. Pink->Rammstein blijft zo'n topper. Portishead-Coldplay nog zo eentje. Of Marilyn Manson-Björk-Muse.

Enfin kan zo blijven gaan.

Denk dat The Cure een inspiratiebron is voor A Perfect Circle, dus ik zou 't niet zo onlogisch vinden indien die ook op de main staan, vermoed dat de doorsnee Cure-fan die muziek wel kan pruimen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Denk dat The Cure een inspiratiebron is voor A Perfect Circle, dus ik zou 't niet zo onlogisch vinden indien die ook op de main staan, vermoed dat de doorsnee Cure-fan die muziek wel kan pruimen.
De helft van de Cure fans liepen in 2019 al weg van het veld voor Tool eraan begon...

Ze gaan The Prodigy toch niet in daglicht op main stage zetten?
Jawel, die kans bestaat zeker. En op zich is het schemering. Van 21 tot 22.30 uur is nu ook niet in volle zon. Tegen het einde is het gewoon donker. Maar niet hetzelfde als volledig in het donker.

Vvk is toch sterk gestart hoor ik ondertussen. We moeten het nog op lange termijn zien natuurlijk. Maar zegt wel iets.
Hopelijk zondag niet binnen een paar dagen uitverkocht. Ik wil wachten op mijn loon (25ste) om een ticket te kopen, haha.

Users who are viewing this thread