Rock Werchter 2026

Gewoon rustig afwachten. Misschien komt het nog.

Het geluk van RW is dat je maanden de tijd hebt om de kat uit de boom te kijken en op basis van de complete lineup te beslissen. Ik hak dat knoopje ook pas door in het voorjaar.
Idem bij mij. Ik wacht ook nog af tot in het voorjaar. Als ik dan een spoorboekje kan maken, zodat ik elke dag een 6 á 7-tal namen kan zien die me echt interesseren, dan zal ik een combiticket kopen. Anders zal het enkel een zondag ticket zijn voor Moby en The Cure.

• Leuk
Waarderingen: phil
Idem bij mij. Ik wacht ook nog af tot in het voorjaar. Als ik dan een spoorboekje kan maken, zodat ik elke dag een 6 á 7-tal namen kan zien die me echt interesseren, dan zal ik een combiticket kopen. Anders zal het enkel een zondag ticket zijn voor Moby en The Cure.
Ik denk dat de verkoop van zondagtickets vrij hard zal gaan. Ik gok dat de zondag dit jaar al zal uitverkocht zijn. Het aantal beschikbare dagtickets ligt normaal ergens rond de 24000. The Cure en Moby alleen al zijn er samen toe in staat om snel aan dat aantal te geraken.

• Leuk
Waarderingen: DirkG en ChrisV
Gewoon rustig afwachten. Misschien komt het nog.

Het geluk van RW is dat je maanden de tijd hebt om de kat uit de boom te kijken en op basis van de complete lineup te beslissen. Ik hak dat knoopje ook pas door in het voorjaar.
Toch tussen de lijnen te lezen dat ook jij niet onder de indruk bent, gedeelde smart…

Even een vraagje. Heeft iemand een beetje een beeld van de snelheid waarin kaarten voor the hive my space uitverkopen? We zitten met een groep een beetje te twijfelen of we reguliere tickets voor the hive of the hive my space willen doen en stel my space verkoopt snel uit, dan moeten we niet te lang wachten met beslissen
Normale myspace tickets hoef je normaal gesproken niet voor te haasten, maar de 10 persoons plekken kunnen wel hard gaan. Ik kan myspace wel heel erg aanraden, nog steeds gezelligheid (als je geen pre-pitch tent hebt) zonder al te veel herrie, en gewoon goede facaliteiten.

Ik denk dat de verkoop van zondagtickets vrij hard zal gaan. Ik gok dat de zondag dit jaar al zal uitverkocht zijn. Het aantal beschikbare dagtickets ligt normaal ergens rond de 24000. The Cure en Moby alleen al zijn er samen toe in staat om snel aan dat aantal te geraken.
Als WOD op LIL staat voor Nick Cave die zondag, dan zullen de boomers naar Antwerpen trekken.

• 100
Waarderingen: Mr. Y en nooley
Normale myspace tickets hoef je normaal gesproken niet voor te haasten, maar de 10 persoons plekken kunnen wel hard gaan. Ik kan myspace wel heel erg aanraden, nog steeds gezelligheid (als je geen pre-pitch tent hebt) zonder al te veel herrie, en gewoon goede facaliteiten.
Uiteindelijk zelf ook maar al een MySpace voor 2 personen aangekocht ondanks ik daarstraks nog zei dat je nog wel even tijd hebt 😄

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en JP5
Er komen altijd nog wel resale tickets of omgezette combitickets te koop. Ook vorige editie kwamen er af en toe terug dagtickets beschikbaar. We zien wel.

MySpace 10 personen en combi in orde!
Vorig jaar wegens de geboorte van de zoon niet kunnen gaan, al de rest is maar 1dag gegaan dus dit jaar weer helemaal van de partij!
The XX, Moby en The cure zijn top!
M&S, Gorillaz, 21 Pilots als er niets anders is in de tenten.
The Prodigy hangt van dag en vriendengroep af.
Lewis Capaldi, neen danku!
Ik zie die undercard nog het liefst van al komen, al die namen in het circuit, zijn er genoeg om een mooi spoorboekje van te maken, en ik geloof dat RW wel nog iets in petto heeft, groot of klein! morgen 8u ;)

Hier net twee collega's die ofwel nooit geweest zijn al of lang geleden en nu wel gaan omdat er wel veel leuke namen al staan. Twee twintigers zowaar 🙈, dus er zal altijd wel een publiek zijn of mensen die x of y nog niet gezien hebben, ook al stonden ze er al vaak.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Hier ook combi besteld voor het vierde jaar op rij! En met een primeur: ook mijn vriendin gaat alle 4 de dagen mee!

Hoe goed of slecht die affiche ook wordt, ik heb heel het weekend lang het beste gezelschap. (Maar een mooi pakketje morgen kan die ervaring toch nog beter maken 😉)

Users who are viewing this thread