Rock Werchter 2026

Even een vraagje. Heeft iemand een beetje een beeld van de snelheid waarin kaarten voor the hive my space uitverkopen? We zitten met een groep een beetje te twijfelen of we reguliere tickets voor the hive of the hive my space willen doen en stel my space verkoopt snel uit, dan moeten we niet te lang wachten met beslissen

Even een vraagje. Heeft iemand een beetje een beeld van de snelheid waarin kaarten voor the hive my space uitverkopen? We zitten met een groep een beetje te twijfelen of we reguliere tickets voor the hive of the hive my space willen doen en stel my space verkoopt snel uit, dan moeten we niet te lang wachten met beslissen
Vorig jaar was dat opmerkelijk laat zelfs volgens mij. Een exact moment kan ik niet zeggen maar mij gevoel zegt mij zelfs tot ergens in april?
Volgens mij ook omdat de MySpace vorig jaar opmerkelijk veel groter was dan de jaren voordien.

• Leuk
Waarderingen: jarnemelk
Ik ben gewoon oprecht een beetje verdrietig dat ze Lewis Capaldi hebben geboekt voor de vrijdag en al helemaal in de wetenschap dat ze vermoedelijk daarvoor nog Teddy Swims voorzetten.

die vrijdag bovenkant heeft gewoon helemaal niks voor mij ... sowieso vind ik alle headliners, op The Prodigy na wel erg rustig maar ik heb wel een enorm zwak voor The Cure en Moby.

Prodigy gaat trouwens fantastisch worden. Met @Tinus101 gezien in Tilburg en was echt een groot feest. Ze hebben groot gelijk dat ze die hebben gehaald.

Tja… vorig jaar enkel bij Fountaines aan het hoofdpodium geraakt.
Als indie gitaar boomer toch via @mattman enthousiast geraakt… ik citeer… kijk eens hoeveel indiegroepen touren dit jaar…., en dan krijg je dit. Tja het kan nog morgen maar de kans is groter dan k..groepen als Lumineers of Swims worden aangekondigd of nog erger Bazart of Oscar en zijn wolven.
Eerst keer Werchter in ‘91. Laatst keer ‘25?

• Leuk
Waarderingen: koolket
Als indie gitaar boomer toch via @mattman enthousiast geraakt… ik citeer… kijk eens hoeveel indiegroepen touren dit jaar…., en dan krijg je dit. Tja het kan nog morgen maar de kans is groter dan k..groepen als Lumineers of Swims worden aangekondigd of nog erger Bazart of Oscar en zijn wolven.
Indie komt toch vooral op de zijpodia terecht?

Gewoon rustig afwachten. Misschien komt het nog.

Het geluk van RW is dat je maanden de tijd hebt om de kat uit de boom te kijken en op basis van de complete lineup te beslissen. Ik hak dat knoopje ook pas door in het voorjaar.

Wie er ook wel of niet blij is en wat er nog wel of niet bijkomt, ik koop straks in de VVK mijn combi en ga 4 dagen genieten van oude bekenden, vage kennissen en nieuwe ontdekkingen. Er is altijd wel wat te beleven en zo niet, dan ben ik op de camping te vinden met mijn maten en wat pintjes. Komt allemaal goed!
Dit bericht heeft me overtuigd om een ticket te kopen. Tickets zijn binnen, zal wellicht een meer bier-focused editie zijn dan muziek (op de mainstage alleszins).:)

Kan alleen maar zeggen dat er elk jaar gezaag is dat er mensen tickets zoeken voor the hive, dus ik zou er niet te lang mee wachten.

• Leuk
Waarderingen: jarnemelk

Users who are viewing this thread

• Joe