Rock Werchter 2026

Nog steeds vreemd dat:
Moby onder The Cure staat (wat dus betekent dat The Cure afsluit?)
en dat Gorillaz nu boven 21P staat. Gaat Gorillaz dan toch afsluiten?

Dat het op alfabetische volgorde staat, gaat nu niet op want Moby komt voor The Cure in het alfabet.

Jij bent ook wel makkelijk om hoor 😂.
Het is een interpretatie die haaks op mijn geloof staat dat ik wel graag zou willen geloven. Maar zoals ik nog zei hebben TOP en Gorillaz ook al omgekeerd gestaan dus er zijn geen zekerheden tot de podiumindeling er is 😂

Mumford (afsluiter) / Prodigy (Barn head)
The xx (afsluiter)
Gorillaz (afsluiter) - 21P (main sub)
The Cure (afsluiter) - Moby (main sub)

Daar kom ik op uit als ik de app zo bekijk. Het meest logische ook. Even sub/cohead formulering daargelaten.
Prodigy zal ook wel sub zijn. Dan krijgen we morgen die voor the XX nog en dan beginnen ze daarna aan de barnheads.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Het is een interpretatie die haaks op mijn geloof staat dat ik wel graag zou willen geloven. Maar zoals ik nog zei hebben TOP en Gorillaz ook al omgekeerd gestaan dus er zijn geen zekerheden tot de podiumindeling er is 😂

Yes, over een paar weken constateert iemand dat ze weer met de foto's hebben lopen schuiven. Maar voor alsnog kom ik ook uit op de line-up zoals mattman 'm opsomt en dat zou top zijn, niets meer aan doen.

The Prodigy op mainstage van Rock Werchter anno 2026 ... Ik kan het me echt niet voorstellen ...

In The Barn is er natuurlijk het veiligheidsissue voor een band als The Prodigy waar het zeer wild te keer zal gaan; zo zonder rode kuisen en zonder voorvakken ...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
I do find it weird announcing a barnhead now , but does that not suggest maybe that for one of the co/sub’s they’re waiting for someone to announce their tour?

Yes, over een paar weken constateert iemand dat ze weer met de foto's hebben lopen schuiven. Maar voor alsnog kom ik ook uit op de line-up zoals mattman 'm opsomt en dat zou top zijn, niets meer aan doen.
Toch liever The Prodigy als sub. (Zeg ik wel als niet-fan zijnde. ;)) Kan er nog een mooie naam bij in de Barn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
I do find it weird announcing a barnhead now , but does that not suggest maybe that for one of the co/sub’s they’re waiting for someone to announce their tour?
Hoop eigenlijk inderdaad nog op zo'n naam voor een sub/co-head. Iets dat nog geen tours aangekondigd heeft en iedereen verrast (of Jack White ;))

In The Barn is er natuurlijk het veiligheidsissue voor een band als The Prodigy waar het zeer wild te keer zal gaan; zo zonder rode kuisen en zonder voorvakken ...
Als Pendulum in een overvolle Marquee op Graspop kan zonder al te veel crowd control, dan zal een Barn op Werchter die afgesloten wordt bij capaciteit wel geen probleem zijn. Alsook verwacht ik hier nu niet de grote volkstoeloop zoals we die bij pakweg Snow Patrol daar gezien hebben.

Users who are viewing this thread