Rock Werchter 2026

Mag benoemd worden toch? Niet dat gendergelijkheid moet bovenaan de affiche, want hangt helemaal af van het aanbod, maar is wel een vaststelling. Neutraal gevoel wat mij betreft, want heb je niet altijd in de hand
Buiten Florence (PKP inhalen) is er ook wel niets op pad dat een Werchter op die posities zet heb ik de indruk.
Zeker omdat we ook Lorde lijken te mogen afschrijven.

The Prodigy ook nog eens. Willen ze bewust uitgroeien tot het ultieme boomer festival? Treurig treurig

• Leuk
Waarderingen: nooley
KoL speelt 1juli, 3 juli, 4 juli en 6 juli in IR & UK, wat het ongelooflijk onrealistisch zou maken als er dan 2 of 5 juli de oversteek zouden maken. De enige mogelijkheid die ik dan zie, is dat dit een soort goedmaker is voor hun afzegging vorig jaar en ze speciaal voor RW die effort uitzonderlijk wel willen doen. Mijn gevoel zegt dat we KoL, net als Florence kunnen afschrijven.

De vrijdag sub zou dan ofwel Teddy Swims zijn, ofwel TWOD, een andere mogelijkheid zie ik niet meer. (en ik wil echt niet richting Offspring en Macklemore kijken).

Die speelt die vrijdag in Milaan dacht ik

Die overzichtjes van festandtours op Insta vind ik altijd wel enorm praktisch voor dit soort vraagstukken. Vrij up to date en scheelt vaak weer wat tourpagina’s checken. Al realiseer ik me nu pas dat reguliere optredens er niet opstaan. 😁

IMG_1101.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Jeetje wat een non argument 🤣. Ben het met je eens dat er geen quota moet zijn. Maar er zijn genoeg sterke vrouwelijke acts en ik zie zelf graag een diverse programmering.
Het is jammer dat Alanis Morrissette vorig jaar niet op Werchter heeft gestaan. Volgende x weer hoop ik! Wat een dijk van een vrouw is dat zeg

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan
The Prodigy ook nog eens. Willen ze bewust uitgroeien tot het ultieme boomer festival? Treurig treurig

Het woord boomer is al even afgezaagd als The Prodigy zonder Keith.
Twee, ik denk dat degene die hier enthousiast van worden, net vooral diegene zijn die te laat geboren zijn om ze al meerdere keren gezien te hebben in hun prime. Hetzelfde gaat deels op voor Moby.

Users who are viewing this thread