Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad. Het moet een ronkende naam worden net voor de start van de ticketverkoop en van het lijstje potentiële namen zijn zij de populairste, of een verrassende naam die nog niet circuleert momenteel.
Flauw! Ik wist het omdat ik het concert van Lorde in de Rockhall bij hen had geboekt en nadien allemaal reclame kreeg van al hun concerten die ze het ganse jaar indoor en outdoor in diverse plekken van Luxemburg organiseerden.
Ik zet hier toch TWOD boven. Werchter darling, reeds hoge posities gehad op meerdere festivals, meerdere malen grote zalen uitverkocht.
In tegenstelling tot Lorde die al het bovenstaande op uitzondering van die Vorst show nog niet heeft gehad of gedaan.
De naam van morgen is in elk geval niet de frisse jonge naam die voor tegengewicht zal zorgen bij de dit jaar opvallend oudere bovenkant van de affiche. Hopelijk komt er in latere drops toch nog wat jong geweld dat hits gehad heeft in het voorbije decennum.