Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie ook niet zo goed waarom RW dit jaar Kings Of Leon zou boeken. Er tourt genoeg dit jaar om niet te moeten terugvallen op een vaste gast wiens hoogdagen toch echt wel al ver achter ons liggen. En vorig jaar heeft uitgewezen dat hun toevoeging op de zaterdag ook niet meteen het gewenst effect had op de ticketverkoop.
Zit heel de zomer in de USA, helaas. Of het zou moeten zijn dat ze een weekje voor ze naar USA vertrekt nog snel even RW erbij pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Vorig jaar bij Moby in het Sportpaleis zat Herman op de eerste rij. Werd zelfs uitvoerig bedankt door Moby voor alle kansen die hij ooit kreeg in België dankzij hem. Grote kanshebber! Zeker met het besef dat het Herman zijn laatste jaar is.
Ik zie ook niet zo goed waarom RW dit jaar Kings Of Leon zou boeken. Er tourt genoeg dit jaar om niet te moeten terugvallen op een vaste gast wiens hoogdagen toch echt wel al ver achter ons liggen. En vorig jaar heeft uitgewezen dat hun toevoeging op de zaterdag ook niet meteen het gewenst effect had op de ticketverkoop.
Er tourt genoeg maar ze kunnen zeker nog formaten KOL gebruiken.
Genoeg touren is leuk, maar zolang de Jack White's, David Byrne's, Pet Shop Boys, Lorde's, Moby's , A perfect Circle's enz. niet vastliggen hoop ik altijd dat zo een naam nog wel een optie is
En dan nog maar een keer; Kings Of Leon heeft echt wel goede muziek afgeleverd de laatste jaren. Een Werchter-huisband die inmiddels 2 albums verder is dan met de vorige passage klinkt in mijn ogen juist logisch
Maar ik heb ook net zo lief of liever een act uit mijn lijstje hierboven
Vorig jaar bij Moby in het Sportpaleis zat Herman op de eerste rij. Werd zelfs uitvoerig bedankt door Moby voor alle kansen die hij ooit kreeg in België dankzij hem. Grote kanshebber! Zeker met het besef dat het Herman zijn laatste jaar is.
Laatste jaar Herman? Zei die afgelopen zomer niet dat ie nog veel goesting had om verder te doen (weliswaar met sterk team en ongetwijfeld minder intens)
Hoera, de volle 9 minuten animo voor Gigantic, here comes your man en Where is my mind, en de rest van de 70 minuten een collectief schouderophalen. Pixies zijn degelijk, maar ook saai voor een hoge mainstage spot.
Hey, Debaser, Monkey gone to heaven, la la love you, … ?? Aan zo’n setlist kunnen veel bands die ik hier zie passeren niet tippen hoor.
Al zie ik ze liever ook een uurtje in de barn spelen, sfeer gegarandeerd.
Acts die hun hoogdagen ver achter ons liggen mogen niet meer komen staat hierboven .
Los daarvan denk ik dat Jack enkel komt voor headline posities met deze tour. En geen idee of Pulp 2 dagen na elkaar op verschillende locaties speelt, indien niet kan je ze uitsluiten.