Rock Werchter 2026

Het kabbelt hier… wachten op….
Terwijl in Portugal en Spanje een dik festival eraan komt in ‘26.

• Leuk
Waarderingen: jova
Ik zat zo hard in de Foo Fighters, Linkin Park, Arctic Monkeys gitarenbubbel en heb altijd The xx genegeerd. Niet mijn band.

Ik geef ook toe dat ik initieel teleurgesteld was toen ze hen als headliner aankondigden. Maar dat inluisteren...jeetje..soms helpt dat zo hard. Hoe meer ik hoor van die band, hoe groter de liefde wordt. Ik zit hier nu Fiction te luisteren en die band heeft me zo hard. Het is zo verdomd groots in haar klein opgebouwde schoonheid.

De dochter is op een soortgelijke manier in het rabbithole van The Cure aan het duiken (Lullaby is naar verluid een van de mooiste dingen ooit.), maar ik heb een late coupe foudre met The xx.

De line-up van Mad Cool heeft al heel wat duidelijk maakt. NOS Late zal nu dagelijks wel meer acts bekendmaken die op de line-up van Mad Cool staan.
En velen van hen gaan op RW terugkeren.
Wat zijn andere relevante aanikondigingen die we vandaag en morgen kunnen verwachten?

Ik begreep eerder dat Pet Shop Boys niet voor minder dan een afsluitende plek komt.

Barn te groot? Denk dat dat wel eens te klein zou kunnen zijn!

Alleeeeeennn. Er zijn al zoveel barnnamen on tour haha....

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik zat zo hard in de Foo Fighters, Linkin Park, Arctic Monkeys gitarenbubbel en heb altijd The xx genegeerd. Niet mijn band.

Ik geef ook toe dat ik initieel teleurgesteld was toen ze hen als headliner aankondigden. Maar dat inluisteren...jeetje..soms helpt dat zo hard. Hoe meer ik hoor van die band, hoe groter de liefde wordt. Ik zit hier nu Fiction te luisteren en die band heeft me zo hard. Het is zo verdomd groots in haar klein opgebouwde schoonheid.

De dochter is op een soortgelijke manier in het rabbithole van The Cure aan het duiken (Lullaby is naar verluid een van de mooiste dingen ooit.), maar ik heb een late coupe foudre met The xx.

OK, “you convinced me”. Ik zal ook eens beginnen inluisteren in The xx.
Wie weet raak ik ook wel in de ban. En anders zijn we 2 dagen (vrij en za) op tijd thuis)

• Metal!
Waarderingen: parelconfituur
Toch vandaag al een naam en vrijdag ook? Of gewoon enkel vrijdag deze week? Voorverkoop komt wel dichter alleszins, dus dubbelop zou gerust mogen van me!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Toch vandaag al een naam en vrijdag ook? Of gewoon enkel vrijdag deze week? Voorverkoop komt wel dichter alleszins, dus dubbelop zou gerust mogen van me!
Over een week start presale toch ook al? Dus ook prijzen en accommodaties moeten nog bekend gemaakt worden. Worden drukke tijden voor het RW persbureau dus start vandaag maar met een extra naam!

Users who are viewing this thread