Rock Werchter 2026

Hoop doet leven.
Tijdens het sandskiën was er ook een belg mee die voor Tomorrowland werkt. Hij verwacht Oasis op Rock Werchter.
Gewoon even de knuppel in het hoenderhok

Run Away Peace Out GIF by Luke Westen

Hoop doet leven.
Tijdens het sandskiën was er ook een belg mee die voor Tomorrowland werkt. Hij verwacht Oasis op Rock Werchter.
Gewoon even de knuppel in het hoenderhok

Run Away Peace Out GIF by Luke Westen
Dat is toch ondertussen categorie Coldplay = te groot voor een festival.

🚨🚨🚨Einde inschrijven Festileaks Voorspel 2026 in zicht 🚨🚨🚨

Het is weer eerder donker, de klok is weer een uur achteruit gegaan, het is weer kouder en dus tijd om lekker warme chocolademelk bij een knisperend houtvuurtje te drinken. Wat deze gezellige periode vol met feestdagen ook met zich meebrengt... De festivals komen al volop met de aankondigingen voor het festivalseizoen van 2026. Hiermee wordt het misschien makkelijker om de vragen te beantwoorden. Maar let er wel op, je mag geen acts meer kiezen die al zijn aangekondigd. Mocht je na de eerste aankondigingen nog geen gokje gedaan hebben en toch nog een gokje willen doen, dan moet dat vóór 1 november 2025 geplaatst zijn. Dit betekent dat je op het moment van schrijven nog exact 4 uur hebt. Zien we jouw voorspelling nog? Hierbij de link naar het topic en de vragen!

Festileaks VoorSpel 2026

• Wow
Waarderingen: slyke
Ik vermoed, bizar genoeg, dat die niet gaan oogsten volgende zomer. Hadden volgens mij veel festivals geheadlined na die Download show van deze zomer.
Idd. Heel raar. Ik ben enorme fan van het vroegere werk. Laatste album getuigt van enorme klasse qua compositie enzo maar iets minder mijn ding. Ik hou meer van de zwaardere nummers van hun..

Dit. Ik ben op zich niet de grootste fan van herhalingszetten, maar Wunderhorse is zo hard aan het doorbreken dat die een vroege spot op main mogen claimen in 2026.
Aan het doorbreken? Had eigenlijk het laatste jaar meer verwacht. Nummers van Midas blijven toch ver achter qua streams op de toppers van Cub, deze laatste willen ze zelfs niet meer live spelen. In het voorjaar heb ik ze gezien in een niet uitverkochte zaal van 1800 man in Keulen. The Rope wordt nu plots 4 maanden na uitbrengen wel wat gepusht op Stubru, hopelijk kan deze single wat blijven hangen in de Afrekening...

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Users who are viewing this thread