Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Speelden op hun laatste tournee in TRIX, als ik me niet vergis.
Dat was wel uitverkocht met nieuwsgierigen die de bassist eens in het echt wilden zien...
Ja ik krijg zo'n beetje het Hollywood Vampires idee. Ik ken niks van de muziek maar lijkt me wat te teren op inderdaad Hollywood. Ik zal het eens inluisteren die Dogstar.
Dit. Ik ben op zich niet de grootste fan van herhalingszetten, maar Wunderhorse is zo hard aan het doorbreken dat die een vroege spot op main mogen claimen in 2026.
Dit. Ik ben op zich niet de grootste fan van herhalingszetten, maar Wunderhorse is zo hard aan het doorbreken dat die een vroege spot op main mogen claimen in 2026.
Zo de eerste 348 pagina's zijn alweer gevuld. Bij mij begint het nu langzaam weer te leven. Vooral de opties voor de midcard lijken fantastisch dit jaar met The XX, David Byrne, Moby, enz
Zullen we over 5 minuten heel misschien nog een naam krijgen?
Zo de eerste 348 pagina's zijn alweer gevuld. Bij mij begint het nu langzaam weer te leven. Vooral de opties voor de midcard lijken fantastisch dit jaar met The XX, David Byrne, Moby, enz
Zullen we over 5 minuten heel misschien nog een naam krijgen?