Rock Werchter 2026

Ik heb net te horen gekregen dat ik wellicht een paar weken voor RW voor de 2e keer vader word. Heuglijk nieuws natuurlijk, maar de kans is groot dat ik voor de eerste keer sinds lang weer een volledig weekend RW ga moeten skippen. Een dagticket kan er misschien wel af. Tenzij RW dus volledig in mijn straat boekt dit jaar, zullen ze mij niet kunnen overtuigen om elke dag op en af te gaan.

Ik heb net te horen gekregen dat ik wellicht een paar weken voor RW voor de 2e keer vader word. Heuglijk nieuws natuurlijk, maar de kans is groot dat ik voor de eerste keer sinds lang weer een volledig weekend RW ga moeten skippen. Een dagticket kan er misschien wel af. Tenzij RW dus volledig in mijn straat boekt dit jaar, zullen ze mij niet kunnen overtuigen om elke dag op en af te gaan.
Proficiat!

• Geweldig
Waarderingen: abzurd
Gefeliciteerd en ik hoop dat de boekers het je lastig gaan maken.

• Geweldig
Waarderingen: abzurd
Goh Jack White, die zag ik niet aankomen. De show in Tivoli begin dit jaar gaat de top 10 van dit jaar halen, man wat een energie, passie en vakmanschap. Elk festival mag in zijn handen klappen met zo'n naam. Maar ik hoop heel erg dat die dan ook in de Barn staat want het komt nog beter tot zijn recht met enige intimiteit.

Is Jack White geen te grote naam voor de barn? Zou toch eerder co (sub) head zijn - was dat tevens ook in 2018 met Pearl Jam

Denk dat JW best een dikke sub zou kunnen zijn in een constructie met bv. ToP en Fred Again ofzo. Kan ook co-headliner, al beginnen de plaatsjes schaars te worden.. Kan ook zijn dat het een zaalshow wordt natuurlijk.

Jack kreeg ook zijn laatste show niet echt vol. Maar is objectief een erg mooie Barn naam. Of in combinatie met de juiste headliner.

Users who are viewing this thread