Rock Werchter 2026

Kan nu al de het is toch wel ROCK werchter comments lezen op Facebook en Instagram als dit daadwerkelijk het affiche word wat er hier steeds voorspelt word

• Leuk
Waarderingen: phil
Barn heads met Moby, Lorde, Byrne en Pendulum.... het lijkt mogelijk.
Deze zouden heel veel goed maken dan, maar dan nog mis ik een extra knalheadliner dan. Achja, we zullen wel zien hoe de kaarten geschud worden de komende weken, maar spannend is het alleszins!

images.jpeg
Ik denk nog steeds dat we billie krijgen aangezien t weekend van werchter nog niks staat?! The xx ervoor en t affiche ziet er al heel anders uit. Gorillaz op de zaterdag, vrijdag mumford and sons en fatm. Barn heads idd moby, David byrne, pendulum, lorde. Dan nog ergens last diner party, rise against, offspring

Bekijk bijlage 16489
Ik denk nog steeds dat we billie krijgen aangezien t weekend van werchter nog niks staat?! The xx ervoor en t affiche ziet er al heel anders uit. Gorillaz op de zaterdag, vrijdag mumford and sons en fatm. Barn heads idd moby, David byrne, pendulum, lorde. Dan nog ergens last diner party, rise against, offspring
Was dit niet de 2025 tour?

Goh, Carpenter is toch nog iets anders dan Olivia Rodrigo of Dua Lipa ... Het is toch meer plattere pop als ik dat mag zeggen. Zou teleurgesteld zijn mocht Rock Werchter dit zou boeken.

Maar aangezien er voor Live /s Live nog een popheadliner verwacht wordt, wie kan dat dan nog zijn? Iemand die nu nog niet in het geruchtencircuit zit veronderstel ik. Had altijd gehoopt dat het ginds om Carpenter zou gaan :)
Maar.. Dua Lipa maakt toch ook.. commerciële dance pop? De thema's (relaties, heartbreak etc) waar ze over zingt zijn krak dezelfde als die van Sabrina. Olivia Rodrigo mag dan ook weer wel, omdat ze.. een gitaar vast heeft? Ik begrijp dit sentiment niet goed. Ook Chappell Roan is er zo eentje die hier regelmatig mag passeren terwijl die ook gewoon dat soort songs heeft.

Maar.. Dua Lipa maakt toch ook.. commerciële dance pop? De thema's (relaties, heartbreak etc) waar ze over zingt zijn krak dezelfde als die van Sabrina. Olivia Rodrigo mag dan ook weer wel, omdat ze.. een gitaar vast heeft? Ik begrijp dit sentiment niet goed.
De muziek van Sabrina is nog wel een pak zoeter dan die van Dua of Rodrigo.

De muziek van Sabrina is nog wel een pak zoeter dan die van Dua of Rodrigo.
Agree to disagree. Ik zie dat niet. Het is allebei popmuziek. Sterker nog Sabrina's muziek leunt net zo hard op 80's synthpop, house en disco als Dua. Ook de show van Dua is, net zoals die van Sabrina, een spektakel: dansers, choreo, visuals.. Het is gewoon hetzelfde in een ander jasje.

Agree to disagree. Ik zie dat niet. Het is allebei popmuziek. Sterker nog Sabrina's muziek leunt net zo hard op 80's synthpop, house en disco als Dua. Ook de show van Dua is, net zoals die van Sabrina, een spektakel: dansers, choreo, visuals.. Het is gewoon hetzelfde in een ander jasje.
Niet eens. Het is popmuziek maar wel totaal andere popmuziek. Kan het moeilijk omschrijven maar de muziek (en afgaande op Youtube ook de liveshows) van Sabrina voelt gewoon veel meer zoete bubblegum dan de muziek van Dua of Rodrigo doet.

Ja, precies, hetzelfde in een ander jasje.

Maar toch echt wel een veel zoeter jasje. Ik luister Sabrina Carpenter graag en regelmatig. Maar op de wei van Werchter zie ik het toch echt een stuk minder werken dan Dua of Roan. Daar is het over de hele linie toch echt te soft en niet pittig genoeg voor. Ik zou Carpenter als popliefhebber waarschijnlijk zelfs skippen voor een groot deel van de tentalternatieven.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Users who are viewing this thread