Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar waarom zou het dan wel lukken in een stadion bijvoorbeeld? Oprechte vraag. De massa is even groot, je kan natuurlijk wel met meerdere podia werken meer tussen de mensen.
ik denk dat je als headliner gewoon wat meer nodig hebt. als je een djtafel hebt die je in principe kan vragen aan de organistie om daar te zetten en daarna een hoogtewerker die ook nog eens door de organisatie is aangeleverd. geeft toch niet echt schijn van een productie.
geef dat podium wat inkleding en investeer in een productie en dat zal direct een ander beeld geven.
Op Glastonbury vond ik Fred Again op de mainstage (Other Stage) eerder tegenvallend. Na quasi elk nummer zat er een pauze waarin hij het publiek bedankte door te typen (wat dan op het scherm kwam), waardoor ik nooit helemaal in de set raakte.
Een verslag van het concert van Fred Again.. op Lowlands 2024. Het hoofdpodium van Lowlands blijkt een maatje te groot voor de sentimentele verhalen van een van de meest sympathieke artiesten op aarde.
Als die acts bereid zijn heel veel te spelen en overal worden aangeboden?
Is gewoon een klassiek Werchter jaar, waar er geen echte stadionheadliner festivals wil doen, lijkt het. Totnu toch.
* Foo Fighters lijken te touren, maar die hebben niet de gewoonte elk jaar festivals op herhaling te doen. Dus denk dat het niet voor Werchter zal zijn. Dat is wel een stadionact
* Sabrina verwacht ik gewoon op Rock Werchter en niet LIL
* Fred Again zou wel productie op stadionniveau hebben. Wordt KBS of RW volgens mij… en ja, die is groot genoeg…
ik vind Fred again sowieso wat overroepen, maar was in de barn wel feest natuurlijk. Op die main stage van pkp werkte het totaal niet. Weinig sfeer op de wei. Het weer hielp niet, maar toch.
ik vind Fred again sowieso wat overroepen, maar was in de barn wel feest natuurlijk. Op die main stage van pkp werkte het totaal niet. Weinig sfeer op de wei. Het weer hielp niet, maar toch.
Was er veel verschil in setlist tussen dat barn optreden en die anderen die dood vielen?
Ik ben serieus nog nooit zo euforisch de barn verlaten als die keer
Was er veel verschil in setlist tussen dat barn optreden en die anderen die dood vielen?
Ik ben serieus nog nooit zo euforisch de barn verlaten als die keer
Wij stonden vrij dicht vooraan op pkp bij Fred, en was echt een dik feestje! De sfeer was zalig.
Maar heb idd van meerdere mensen gehoord die verderop stonden, dat zijn set en de sfeer minder goed over kwamen.
Nee, Fred Again kan geen headliner zijn op Rock Werchter?? Op Pukkelpop pakte de mayonaise al niet en dat is veel meer in zijn vaarwater. Zet anders David Guetta er ook nog bij Liever dan 999999999, kan je tenminste een beetje op los gaan.
Het is absoluut mijn genre niet, maar zijn huidige headlinerstatus zou niet eens in twijfel mogen getrokken worden. Kom op zeg, wat een hype rond die man en dat al jaren aan een stuk (sinds Corona). Liever een relevante headliner dan een irrelevante, zoals Katy Perry (wat nu niet meer mogelijk is gelukkig voor RW )