Rock Werchter 2026

Do 2 juli: Main: Sabrina Carpenter /Benson Boone/ Pommelien Thijs

Barn The Last Dinner Party

Vr 3 juli Mumford and Sons /Lorde

Barn: David Byrne

Za 4 juli Main: 21 Pilots/ Florence and the Machine/ Dansafsluiter Fred Again.

Barn: Pixies

Zo 5 juli: Main: The Cure/The XX

Barn: Teddy Swims

Aangepast aan de spellings- en stijl politie op dit forum. :)
Blijft zwak.

• Leuk
Waarderingen: phil
Do 2 juli: Main: Sabrina Carpenter /Benson Boone/ Pommelien Thijs

Barn The Last Dinner Party

Vr 3 juli Mumford and Sons /Lorde

Barn: David Byrne

Za 4 juli Main: 21 Pilots/ Florence and the Machine/ Dansafsluiter Fred Again.

Barn: Pixies

Zo 5 juli: Main: The Cure/The XX

Barn: Teddy Swims

Aangepast aan de spellings- en stijl politie op dit forum. :)
Ik blijf erbij dat er nog een hele grote naam komt die niemand hier verwacht. Ik zie een Eminem oid ook nog zo gebeuren, zullen ze dan wel delen met Pinkpop. Dit zijn mij toch te veel namen die of wel om de 2-3 te zien zijn in België of niet bijzonder genoeg zijn om een dag te dragen. Dagkaarten zullen het wel leuk doen maar toch niet samenhangend genoeg voor een weekendticket.

Rw kan natuurlijk ook gewoon als eerste komen. Vrees dat het in ieder geval pas weer voor volgende week is

Zoals het er nu naar uitziet zal M&S terecht komen op donderdag of vrijdag. Zijn een perfecte band voor in het weekend, maar voor donderdag/vrijdag lijkt me dat te weinig.
Waarom zou Mumford op donderdag of vrijdag terecht komen? Is er al iets concreets of zijn er geruchten over een tour komende zomer? En 'terecht komen', is dat dan automatisch als headliner? Vragen, vragen, vragen...

Waarom zou Mumford op donderdag of vrijdag terecht komen? Is er al iets concreets of zijn er geruchten over een tour komende zomer? En 'terecht komen', is dat dan automatisch als headliner? Vragen, vragen, vragen...
Omdat de headliners voor zaterdag en zondag door RW al zijn ingevuld. Mumford and Sons komen met een nieuw album Rushmore en het 'forum' ziet hen wel terugkomen om RW te headlinen ook al hebben ze nog geen Europese zomertour aangekondigd (wel indoor herfsttour binnenkort oa Sportpaleis).

Omdat de headliners voor zaterdag en zondag door RW al zijn ingevuld. Mumford and Sons komen met een nieuw album Rushmore en het 'forum' ziet hen wel terugkomen om RW te headlinen ook al hebben ze nog geen Europese zomertour aangekondigd (wel indoor herfsttour binnenkort oa Sportpaleis).
Zaterdag komt er nog wel wat bij lijkt mij 21P gaat echt niet in hun eentje de zaterdag dragen

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Mumford was al van bij het begin een binnenkopper. Nieuw album, tour in najaar en doen steevast festivaltour erachter. Dat en graag geziene gast op Werchter (en vice versa). Stonden ook in gelekte lijstje van Mad Cool.

Op zaterdag en zondag lijkt er geen plaats meer te zijn voor hen. Vrijdag lijkt me ideaal met nog een andere naam in combinatie.

Ik blijf erbij dat er nog een hele grote naam komt die niemand hier verwacht. Ik zie een Eminem oid ook nog zo gebeuren, zullen ze dan wel delen met Pinkpop. Dit zijn mij toch te veel namen die of wel om de 2-3 te zien zijn in België of niet bijzonder genoeg zijn om een dag te dragen. Dagkaarten zullen het wel leuk doen maar toch niet samenhangend genoeg voor een weekendticket.
Noch vis noch vlees , een echte Pinkpop affiche, geen 4 daagse voor mij.

Omdat die als topnaam willen fungeren. Bij The Cure zie ik ze daarom niet meer komen, en bij 21 Pilots zie ik een even grote act komen. M&S is hier categorie groter.
Worden door Mad Cool ook als 1 van de drie groten weggezet.

Op zaterdag en zondag lijkt er geen plaats meer te zijn voor hen. Vrijdag lijkt me ideaal met nog een andere naam in combinatie.
Ergens hoopte ik dat ze 21P en Mumford mooi op eenzelfde dag zouden zetten (moet ik maar 1 dag Barnwaarts), maar die hoop smelt mooi weg na de vroege 21P aankondiging.

Omdat die als topnaam willen fungeren. Bij The Cure zie ik ze daarom niet meer komen, en bij 21 Pilots zie ik een even grote act komen. M&S is hier categorie groter.
Worden door Mad Cool ook als 1 van de drie groten weggezet.
M&S groter dan de Pilots?

• 100
Waarderingen: Piranha43

Users who are viewing this thread