Rock Werchter 2026

Eventueel 21P - Fred Again op zaterdag?

Als ik de berichten lees, zijn 21P groter dan in 2022. En zaterdag is de minst riskante dag om Fred als afsluiter te proberen.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en JP5
Eventueel 21P - Fred Again op zaterdag?

Als ik de berichten lees, zijn 21P groter dan in 2022. En zaterdag is de minst riskante dag om Fred als afsluiter te proberen.
Dat zou zomaar kunnen. Dan hoop ik wel op wat mooi tegengewicht in de Barn (David Byrne?) en Klub C.

• Leuk
Waarderingen: phil
Dat zou zomaar kunnen. Dan hoop ik wel op wat mooi tegengewicht in de Barn (David Byrne?) en Klub C.
A Perfect Circle lijkt me een goede Barnhead op een dag waar het hoofdpodium weinig gitaren telt. Ik verwacht hen niet op Graspop vanwege de vele kandidaat-headliners ginder.

• Leuk
Waarderingen: rw83
Hopelijk staat hier iets leuks tegenover ...
Dit was enkele jaren geleden zo'n draak van een optreden.
Toen door onze groep bijna unaniem in top 3 van slechtste optredens van het weekend verkozen.
Door de geruchten hier op Spotify nog eens een kansgegeven, maar nee ... ik vind die 21 piloten echt helemaal niks

• Leuk
Waarderingen: slyke en phil
Ik snap de boeking qua populariteit van de band. Maar ik hoop op wat mooiers voor volgende week.

Is Pilots juist niet de grootste/populairste van die 3
Fred Again lijkt me populairst en meest momentum mee, dan TOP en dan pas Gorillaz. Is solide naam met een schare fans, maar het beste is er toch vanaf. Maar nog altijd een mooie naam uiteraard en perfect in combo met TOP.

Users who are viewing this thread