Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn in Frankrijk wel een pak groter. In 2022 stonden ze daar ook als headliner op een uitverkochte dag. Totale capaciteit overigens ook minder dan de helft van RW.
C'est un record. Jamais des pass "1 jour" ne s'étaient vendus aussi rapidement au Main Square Festival d'Arras. La venue du duo Twenty One Pilots a suscité un engouement exceptionnel autour de l'événement. "Un buzz de fou"...
france3-regions.franceinfo.fr
21 Pilots verkochten sneller dagtickets dan Muse of Depeche mode.
Nee joh, lekker zichzelf blijven. In Vorst spatte het speelplezier er wél af vond ik, dus komt wel goed. Muziek primeert altijd, geef die gasten nog wat tijd en geniet in de tussentijd al
Ze verkopen ook tweedaagse of driedaagse toegangstickets. Het voordeel van tweedaagse tickets voor klanten is wel miniem. Heb nog niet kunnen terugvinden hoeveel tickets ze reserveren voor dagtickets en hoeveel voor die meerdaagse kaarten. De verdeling kan 50/50 zijn maar voor hetzelfde geld 80/20 of 30/70. Het is wel een LIVE NATION stadsfestival dus de focus mi ligt meer op dagjesmensen ipv combi bezoekers, gelijkaardig met Lokerse Feesten.
Feit blijft dat ze die dag nooit zo snel hebben uitverkocht als nu met 21 Pilots, sneller dan Muse bv. Wat meespeelt is dat het voor 21 Pilots en hun loyale fans het einde is van een sage, 21 Pilots maakt niet enkel muziek maar heeft een alternatieve fantasiewereld gemaakt voor de fans die met hun laatste album de climax bereikt. Daarna gaan ze voor lange tijd in retraite dus fans zullen hun live shows de komende jaren moeten missen.
Bedoel je een extra podium? Volgens mij is mainstage prima voor optredens waar 30/40 duizend mensen op af komen. Bij headliners en sommige andere optredens is er ruimte voor 60/70 duizend mensen. Ik zie niet wat een extra podium gaat toevoegen.
De Barn is met 20 duizend groot genoeg, vooral nu je het optreden buiten ook nog kunt volgen.
Vind het wel opmerkelijk hoe populair Yungblud is. Als je die berichten leest hie snel ook zijn tournee in Noord-Amerika uitverkocht. Weet dat de reacties vrij mixed waren afgelopen zomer om hem te laten invallen.. Maar doe het maar eens na, zou je ook kunnen zeggen. En de reacties op show zijn show in Vorst waren laaiend enthousiast.
Vind het wel opmerkelijk hoe populair Yungblud is. Als je die berichten leest hie snel ook zijn tournee in Noord-Amerika uitverkocht. Weet dat de reacties vrij mixed waren afgelopen zomer om hem te laten invallen.. Maar doe het maar eens na, zou je ook kunnen zeggen. En de reacties op show zijn show in Vorst waren laaiend enthousiast.
Is dat zo? Nooit nr Pinkpop geweest, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Nederlanders zijn ook wel een beetje luidruchtiger dan wij Vlamingen, dus het kan wel kloppen
Alles in perspectief plaatsen: zijn shows in de Verenigde Staten waren meestal voor een publiek tussen 1.000 en 2.000 fans dus zijn populariteit daar is maar een fractie van 21 pilots die shows van 20.000 fans uitverkoopt. Hij heeft uitstekende promotie gedaan op TV en media voor die Amerikaanse tour en heel het Ozzy Osbourne verhaal heeft voor een extra boost in zijn populariteit. Dus uitverkoop verwondert mij niet maar om echt heel groot te zijn moet hij zowel in Europa als de Verenigde Staten shows van 20.000 plaatsen kunnen uitverkopen. . In Europa is hij 'groter' dan in de Verenigde Staten en speelt hij voor venues tussen 8K en 10K bezoekers. Na Vorst zal volgende stap dan wel eens Afas Dome kunnen zijn. Wel benieuwd of hij op PKP gaat spelen als (sub)headliner.
Vocaal sterk, band was sterk. Welke vond jij draken dan? Ik vond het wel meevallen. Maar ik vind bijv low life en parents ook wel leuke nummers. Maar zijn nieuwe album vind ik wel veel sterker