Rock Werchter 2026

The Cure aangekondigd voor Berlijn met voorprogramma's The Twilight Sad en Just Mustard, zullen wel een plekje krijgen op de Slope.

Op mijn 13 jaar oud eerste keer The Cure gezien op Werchter 2000. Vreemde dag wel. Pearl Jam afgezegd omwille van gekende reden. The Cure moest normaal ook in Roskilde spelen op die dag als ik het goed heb.
Live als vervanger, tijdens Live een gigantisch onweer. The Cure speelde daarna een heel sombere ingetogen set als afsluiter van het weekend. Wat ook wel paste, was in teken Bloodflowers.
https://www.setlist.fm/setlist/the-cure/2000/festivalpark-werchter-belgium-2bd64c62.html

Wel het stijl show dat sommigen zouden beschrijven: als een nachtkaars het weekend uitgaan.

Dan leefde de weide veel meer in 2019. Wat voor mij ook niet zo was in 2004 en 2012.

Op mijn 13 jaar oud eerste keer The Cure gezien op Werchter 2000. Vreemde dag wel. Pearl Jam afgezegd omwille van gekende reden. The Cure moest normaal ook in Roskilde spelen op die dag als ik het goed heb.
Live als vervanger, tijdens Live een gigantisch onweer. The Cure speelde daarna een heel sombere ingetogen set als afsluiter van het weekend. Wat ook wel paste, was in teken Bloodflowers.
https://www.setlist.fm/setlist/the-cure/2000/festivalpark-werchter-belgium-2bd64c62.html

Wel het stijl show dat sommigen zouden beschrijven: als een nachtkaars het weekend uitgaan.

Dan leefde de weide veel meer in 2019. Wat voor mij ook niet zo was in 2004 en 2012.
Dat was het jaar met 2x moby en 2x live zeker, voor wie vielen die toen weer in?

Van 2000 kan ik me niet veel meer herinneren van the cure. Maar 2004 was echt een verschrikking.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Live Nation heeft Pukkelpop nu dus ook binnen, kenners hier die voorspellen dat daar directe gevolgen aan verbonden zitten? Zo ja, positief of negatief?

Live Nation heeft Pukkelpop nu dus ook binnen, kenners hier die voorspellen dat daar directe gevolgen aan verbonden zitten? Zo ja, positief of negatief?
Voor RW weinig gevolgen. En op zich voor PKP ook niet echt want LN regelde achter de schermen al heel wat voor de line-up. Denk dat er gewoon achter de schermen werk gemaakt moest worden naar de toekomst want Chokri zal dit ook geen tientallen jaren meer doen.

Boeit geen zak. Gaat al jaren zo, dit is meer een formaliteit. Verder vind ik het vooral vervelend dat het er nu in vijf topics over gaat i.p.v. alleen in het Pukkelpoptopic :)

Users who are viewing this thread