Rock Werchter 2026

Gelijk met Werchter Parklife zeg, de hoofdacts liggen ver uit elkaar, toch ben ik verknocht aan beiden. Zo jammer.

• Leuk
Waarderingen: phil
Zat op zich niet bij LN zeker? Zal ook wel schelen. Zal er in de toekomst wel nog staan. Maar duidt er inderdaad op dat de nood niet zo hoog was. Blijf wel benieuwd naar TW Classic dan ook. En naar RW want op zich lijkt er wel aanbod, maar ook niet zo super qua namen, dus echt wel benieuwd!

Mooi voor Live is Live overigens, zijn twee topdagen. En dan moet de grote poppy headliner nog komen?

• Leuk
Waarderingen: phil
J
Zat op zich niet bij LN zeker? Zal ook wel schelen. Zal er in de toekomst wel nog staan. Maar duidt er inderdaad op dat de nood niet zo hoog was. Blijf wel benieuwd naar TW Classic dan ook. En naar RW want op zich lijkt er wel aanbod, maar ook niet zo super qua namen, dus echt wel benieuwd!

Mooi voor Live is Live overigens, zijn twee topdagen. En dan moet de grote poppy headliner nog komen?
Jawel. Maar ik denk dat Cave het festival heeft gekozen dat qua invulling en capaciteit beste bij hem past. Hier kan hij absolute headliner zijn voor 40000 man. Dat ging niet op RW.

Klopt

Ben erg benieuwd wat het grote aanbod doet met de line-up van RW en wie er effectief allemaal gaan touren aankomend jaar.

J

Jawel. Maar ik denk dat Cave het festival heeft gekozen dat qua invulling en capaciteit beste bij hem past. Hier kan hij absolute headliner zijn voor 40000 man. Dat ging niet op RW.
Dan haakt een mumford and sons dus ook af qua absolute headliner want die is nog kleiner toch?

• Leuk
Waarderingen: mattman en phil
Een Werchter is nog wel iets anders dan 2x sportpaleis… dan heb je een Main stage waar 40000 man staat.

Maar de bal is nu aan Rock Werchter. The Cure zou al erg tof zijn maar laat ze maar niet met de Pilots, Mumford of Benson Boone afkomen. Dat zou het gemis van geen Cave nog erger maken. :)

Users who are viewing this thread