Rock Werchter 2026

Ik vind dat persoonlijk toch jammer als de barn heads alleen maar dance acts worden in de toekomst
Dit jaar was het tamelijk extreem omdat bijna alle afsluiters in de Barn én Klub C dance acts waren (Iggy Pop was de enige uitzondering). Een goede mix van stijlen, als tegenhanger van de laatste 2 acts op Main stage zou het beste zijn.

• Leuk
Waarderingen: JP5, Pommer en ChrisV
IMG_7543.jpegRAR en RIP lossen ook hun namen, dit zal de gemiddelde metal festival poster worden. Maar misschien toch enkele namen bruikbaar voor werchter zoals Bad omens, the offspring. En hierbij weten we ook dat Limp Bizkit het nie erg vindt op sub te zijn!

NOg wat moois mogelijk met The Gathering?? Spelen wat clubs/zalen ivm een jubileumtour volgens mij.

Ennnnnn 2026 juli staan de eerste festivals er op! 19 juli Tsjechië, 29e Wacken Open Air, 31e Roemenië. Dat lijkt toch eeen grotere Europa tour te moeten worden. Geen mega-naam. Maar volgens mij eentje die veel Werchter-gangers zeer zal smaken. Mooie Barn-plek???

Bad Omens voor de inhaalslag lijkt me logisch. Maar als Bad Omens kan dan zou ik een Ice Nine Kills ook wel toejuichen. Het blijft logischer dat ze Graspop doen maar ik verwacht dat deze band een breder publiek kan aanspreken dan enkel de metalhead.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Als Bad Omens een hoge positie eisen zullen ze die wel doorsturen naar Graspop gok ik. Waar zouden die vorige keer staan? Ergens halverwege de dag in de Barn geloof ik?

Als Bad Omens een hoge positie eisen zullen ze die wel doorsturen naar Graspop gok ik. Waar zouden die vorige keer staan? Ergens halverwege de dag in de Barn geloof ik?
Volgens mij wel ja, die stonden niet hoog op de Werchter-affiche

Users who are viewing this thread