Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De headliners zijn we niets mee. The XX is nog meest interessant. Net als namen zoals Little Simz en David Byrne, eens te meer bevestiging dat die verder nog festivals doen. Moby is ook een opvallende, die lijkt zich terug te amuseren. Ook een graag geziene gast in België en Werchter. Headliner The Barn of sub (of TW Classic) mocht die doorkomen naar Europa.
Sombr en Teddy Swims zijn ook grote kanshebbers. The Strokes geef ik geen cent voor.
Stond 2012 al als co/sub-headliner, heeft Pukkelpop geheadlined en is door de lange afwezigheid alleen nog groter geworden. Die komen alleen maar op de Main spelen als ze komen, hoor.
Co-head constructie met Tame Impala lijkt mij heel gaaf. Als je dan de metaldag hebt met SOAD en QOTSA, een popdag zeer waarschijnlijk en tot slot een rock/indie dag heeft echt niemand wat te klagen lijkt mij.
Co-head constructie met Tame Impala lijkt mij heel gaaf. Als je dan de metaldag hebt met SOAD en QOTSA, een popdag zeer waarschijnlijk en tot slot een rock/indie dag heeft echt niemand wat te klagen lijkt mij.
Eens maar ik zie de variatie meer als iets voor het dagprogramma, zet hier een goede barnhead tegenover van andere genres zodat de weekendmensen elke avond ook wat te doen hebben.