Rock Werchter 2026

Datum ervan uitgaande dat ze geen twee dagen op rij spelen.

We zullen het snel weten. Nog niet per se dat ze aangekondigd worden, maar een eventueel gat...
In hun vorige tours waren er soms 3 shows op verschillende plaatsen na elkaar dus het zou kunnen.

• On fire
Waarderingen: Bwoite
Met deze grote kans op een dagje SOAD - QOTSA ben ik al 95% overtuigd om weer eens voor een weekendticket Werchter te gaan. Het begon alweer te kriebelen en als dan mijn must see van het weekend er staat is de keuze snel gemaakt toch? Nu nog een leuk groepje mee overtuigen!

Met deze grote kans op een dagje SOAD - QOTSA ben ik al 95% overtuigd om weer eens voor een weekendticket Werchter te gaan. Het begon alweer te kriebelen en als dan mijn must see van het weekend er staat is de keuze snel gemaakt toch? Nu nog een leuk groepje mee overtuigen!
Kunnen we na elkaar dit jaar te zijn misgelopen dan daar toch even proosten!

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Ik houd toch nog een stok achter de deur. Werchter zal ze sowieso wel willen (zeker als QOTSA eraan vasthangt), maar zij moeten het ook zien zitten. In 2017 was het een zegetocht voor alle partijen, maar uiteindelijk stonden ze nog maar één keer op het festival. Dus is geen zekerheid.

Spannend!

Voor die dag heb je mij sowieso mee, dat wordt dan mijn eerste terugkeer naar Werchter sinds 2019! Wel tussendoor nog een keer op Boutique geweest maar niet meer op het festival zelf. Hele weekend moet ik nog eens over nadenken, is ook wel weer een smak geld naast alle andere mooie plannen die er nog liggen voor komend jaar 😅

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Maar ik zou QOTSA het onderhand ook zó gunnen om een eigen dag af te sluiten. Dat kunnen ze qua kwaliteit echt makkelijk. Vind het altijd zo zonde dat die bij de allergrootste festivals als maximaal co-head blijven hangen.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Ik houd toch nog een stok achter de deur. Werchter zal ze sowieso wel willen (zeker als QOTSA eraan vasthangt), maar zij moeten het ook zien zitten. In 2017 was het een zegetocht voor alle partijen, maar uiteindelijk stonden ze nog maar één keer op het festival. Dus is geen zekerheid.

Spannend!
Precies. Kunnen nu alleen maar nog de zaterdag eigenlijk, niet? Zou het ook fijn vinden hoor. We weten het vandaag.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Beide bands zullen hier 1,5 uur pakken waardoor QOTSA mooi in de schemer zal spelen. Mooie plek voor ze hoor.
Ja ik vind QOTSA juist een ideale band voor deze constructie. Hun cohead avond met Gorillaz is nog altijd een van mijn favoriete festival avonden ooit, heerlijk om twee zulke goede bands op een avond te kunnen zien, en met SOAD er achteraan in plaats van Gorillaz zal de intensiteit alleen nog maar hoger liggen.

Users who are viewing this thread