Rock Werchter 2026

Maar vanuit het perspectief van de organisatie lijkt mij Oasis op een aparte dag een lucratievere optie dan ze op Werchter te zetten. Die kaarten verkoop je snel uit. Ik hoop dat ik het mis heb, want ik zou ze ook graag op Rock Werchter zelf zien staan.
Oasis zal geen dagevent alleen uitverkopen, zal sterk dagprogramma voor nodig zijn ook.

Oasis zal geen dagevent alleen uitverkopen, zal sterk dagprogramma voor nodig zijn ook.
Genoeg mensen die na het zien van de beelden de afgelopen weken ook wel willen. Die verkopen een dagevenement wel uit hoor.

Waarom denk je dat dat niet zo is?

Een naam die ook gaat touren in 2026 maar wss voor pkp als ze festivals doet: Ariana Grande
Die zal eerder een Sportpaleis of 2-3 doen dan festivals, denk ik. Heeft wel een heel goed album uitgebracht met Eternal Sunshine vind ik, heb ze nog nooit live gezien maar als ze naar België komt ga ik wel proberen om eens te gaan.

sowieso wel
als ik de mensen rondom mij zie op mijn werk.
in 13 jaar heeft geen een collega het ooit over gehad, sinds reunie wil heel de bureau gaan...

Haha, kerel, Oasis verkoopt Werchter uit in recordtempo. Ge leest hier soms wat ze🤣
Mezelf even verduidelijken: zullen het niet op hun eentje in een recordtempo doen. Uitverkopen mits een goed dagprogramma tegen enkele maanden voordien: ja, ben ik zeker van.

Het is een hype ja, maar niet om 55.000 man zomaar te lokken. Die verkochten destijds Vorst niet meer uit en hun dag op Werchter in 2009 was allesbehalve snel uitverkocht én hadden dan nog eens The Prodigy én Placebo op hoogtepunt voor en achter hen nodig. Sindsdien kon je ieder jaar wel Liam of Noel ergens op een festival zien en het was niet dat dat voor veel legendarische optredens zorgde.

Mits goed dagprogramma zal het wel uitverkopen, dat ben ik zeker. Maar niet in een uur of recordtempo zoals Bruce en andere goden. Als het wel zo is, des te beter en mag je mij met pek en veren overladen. Kudos voor de goede marketing van de band dan. Ik hoop in eerste instantie voor iedereen dat ze effectief op een dagevent staan.

Hype ja, maar geen 55.000 man. Die verkochten destijds Vorst niet meer uit en hun dag op Werchter in 2009 was allesbehalve snel uitverkocht én hadden dan nog eens The Prodigy én Placebo op hoogtepunt voor en achter hen nodig. Sindsdien kon je ieder jaar wel Liam of Noel ergens op een festival zien en het was niet dat dat voor veel legendarische optredens zorgde.

Mits goed dagprogramma zal het wel uitverkopen, dat ben ik zeker. Maar niet in een uur of recordtempo zoals Bruce en andere goden. Als het wel zo is, des te beter en mag je mij met pek en veren overladen. Kudos voor de goede marketing van de band dan. Ik hoop in eerste instantie voor iedereen dat ze effectief op een dagevent staan.
Jij onderschat zwaar de hype rond deze band. We zijn 16 jaar later, dat is een generatie (of twee zelfs) die deze band zelfs nooit heeft kunnen zien. Het was verdorie een paar weken geleden zelfs een nieuwsitem in het journaal toen Oasis hun eerste show speelde.

Ik geef het 5 minuten en alles is weg.

Mezelf even verduidelijken: zullen het niet op hun eentje in een recordtempo doen. Uitverkopen mits een goed dagprogramma tegen enkele maanden voordien: ja, ben ik zeker van.

Het is een hype ja, maar niet om 55.000 man zomaar te lokken. Die verkochten destijds Vorst niet meer uit en hun dag op Werchter in 2009 was allesbehalve snel uitverkocht én hadden dan nog eens The Prodigy én Placebo op hoogtepunt voor en achter hen nodig. Sindsdien kon je ieder jaar wel Liam of Noel ergens op een festival zien en het was niet dat dat voor veel legendarische optredens zorgde.

Alle kaarten zullen met een kwartier weg zijn.

• Leuk
Waarderingen: Louwers

2009 na wat mindere albums. al was dig out your soul wel terug een stap in de goede richting
Vorst zat wel zo goed als vol
en werchter donderdag was uitverkocht, albeit op de dag zelf, maar het is de moeilijkst verkopende dag...
en laten we eerlijk zijn prodigy is geen festival seller voor werchter (ook niet in 2009)
placebo was ook niet de beste plaat dat jaar imo

ik zie ze het wel doen hoor, de hype in the uk nu helpt er wel aan.
het momentum is er nu.
meer dan ooit.
de og generatie heeft er 16 jaar op gewacht, en nu wordt EU nog overgeslagen ook nog
en de generatie nadien heeft de kans nooit gehad

Debatable wat is wijs
Ik heb destijds in 09 ook Coldplay laten schieten voor lady gaga bv
Idem. En eigenlijk totaal geen spijt van gehad (alleen al voor het moment dat ze op die piano ging staan). Al zou ik die keuze vermoedelijk nu niet meer maken voor nieuw jong geweld tegenover een headliner.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Idem. En eigenlijk totaal geen spijt van gehad (alleen al voor het moment dat ze op die piano ging staan). Al zou ik die keuze vermoedelijk nu niet meer maken voor nieuw jong geweld tegenover een headliner.
Geen spijt maar Coldplay is me toen ontglipt en wil ze anno 2025 ook nu niet meer meepakken en lady gaga wel nog

Muziek is allleszinds wel relevant gebleven in de tussentijd. Bovendien zijn beide broers nooit uit de media verdwenen. Door afwezigheid gedurende die lange tijd, is hun legacy alleen maar gegroeid, dus ik kan me voorstellen dat nu heel veel mensen dit willen zien.
Ook grote events zie ik ze dus wel verkopen.

Of course they’ll sell it out, demand is absolutely massive to see them even more so after seeing how tight they are. I’m going on Friday to Wembley and I’ve got so many people jealous I’ve got tickets and not them. If we’re talking Belguim too you’d have so many Brits travelling over as it’s so simple

• Leuk
Waarderingen: reaper
We zullen zien. Laat ze eerst maar bij elkaar blijven en effectief ook over de oceaan komen volgend jaar én naar België komen.

Users who are viewing this thread