Rock Werchter 2025

Aan wie er echt verstand van heeft: gaan wij nog in Olivias voorvak komen als wij om 21.30u, tijdens Noah, aansluiten bij de rode kruizen??
Nee, schijnbaar bivakkeren de fans al de hele dag bij main. Dus lijkt mij tegen die tijd helemaal onmogelijk..

• Leuk
Waarderingen: JP5
Nu bij Gracie Abrams. Net zoals Phoebe Bridgers en Taylor Swift hoor ik echt wel dat het kwalitatief goede muziek is. Maar het doet me gewoon niets. En ondertussen zie ik genoeg jonge meiden huilen bij bepaalde nummers.
Van goose naar gracie abrams. Valt dat ff tegen seg. Idd doet me ook helemaal niets. Dan was goose wel een ander niveau

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Overigens zijn er ook mensen een boek aan t lezen aan de barrier bij Overmono. Wat doe je in godsnaam daar!?

Ik vind het ook nietszeggend is, maar als je zijn 25 miljoen luisteraars per maand bekijkt, snap ik het ineens beter
Da's waar. Maar zo'n verwaande uitstraling ook, met z'n "I hear some EDM over there, 1/10 if you ask me". Pseudo-grappig, slappe songs en hij zit er geregeld keihard naast.

edit: publiek gaat er wel lekker op, dat is ook wat waard. Hoop dat Olivia nog op stream komt.

• Leuk
Waarderingen: Matjes

Users who are viewing this thread