Rock Werchter 2025

True, ook waar. Wil wel bij Underworld naar binnen maar is echt nog super rustig tussen KlubC en LolanYoung

Ik snap jullie reactie maar toch verwacht ik ook echt bomvolle tenten op de zondag. Zwakke main klinkt misschien denigrerend, maar ik ben het wel met de boodschap eens. Het is gewoon ontzettend druk en als heel breed genomen " het genre op de main" je niet aan staat is het rennen voor een plek in de tenten

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik snap jullie reactie maar toch verwacht ik ook echt bomvolle tenten op de zondag. Zwakke main klinkt misschien denigrerend, maar ik ben het wel met de boodschap eens. Het is gewoon ontzettend druk en als heel breed genomen " het genre op de main" je niet aan staat is het rennen voor een plek in de tenten
Volgens mij zal het wel meevallen. Op zowat elk festival is het de zondag wat kalmer gewoon omdat er al een deel combihouders eerder naar huis zullen gaan.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Zitten mij toch teveel uitgerekte stukken in die de vaart uit het optreden halen. Zal wellicht komen door de leeftijd van de bandleden, maar ze mogen wel wat meer nummers spelen ipv intermezzo's die weinig bijdragen.

Al die praters leukt me nou juist niet echt heel expemplarisch voor R\W . Zal wel met de themadagen van dit jaar te maken hebben,

Beloofd niet zoveel goed voor de zondag. Een plek achter de voorvakken lijkt me bij veel shows wel bijna redelijk veilige keuze...

Zijn de nachten koud op de campins?

Wij komen zo, of morgenochend jullie richting ! Zin in, ik ontplof bijna van ongeduld....

Laatst bewerkt:

Wij komen zo, of morgenochend jullie richting ! Zin in, ik ontplof bijna van ongeduld....
Ja. Ik ben vannacht rillend van de kou wakker geworden en ik ben alles behalve een koukleum

Kouder dan ik dacht! Zomerslaapzak bij en geen lange broek. Gisteren aangekomen in een klamme tent na Linkin Park, trui aangedaan, sokken en nóg bijna niets geslapen door de kou. Hopelijk paar graden warmer deze nacht maar zal alsnog frisjes zijn.

Users who are viewing this thread