Rock Werchter 2025

Jongens, Tom Odell komt naar Werchter!!!! Doe verrast.

De oplettende Rock Werchter-fans hadden het al opgemerkt: er was nog één spot vrij in de line-up van zaterdag 5 juli op Main Stage. Na een teaser onder het anagram Hello Tempest Road, kunnen we nu met veel plezier bevestigen dat Tom Odell op Rock Werchter zal staan! Zijn zevende studioalbum 'A Wonderful Life' komt op 5 september uit, maar hij zal ons in Werchter al een voorsmaakje geven. Tom Odell behoort tot de club van meest gestreamde artiesten. Hij brak in 2013 door met zijn debuutsingle "Another Love", die in 2022 viraal ging op TikTok en inmiddels meer dan drie miljard keer werd gestreamd op Spotify. Zijn eerste album 'Long Way Down' leverde hem meteen een BRIT Award op. Sindsdien groeide hij uit tot een van de meest uitgesproken en authentieke stemmen in de hedendaagse popmuziek. In het najaar staat hij ook in het Sportpaleis.
Het is nog niet erg genoeg met de hitte vandaag dat ze ons nog dieper de miserie in moeten duwen ja?
Ach gelukkig is er ook Bright Eyes en andere leuke zaken op de wei.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ok, ik moet bekennen dat ik Another Love eens goed heb laten bezinken.

Het behoorde altijd tot mijn kanaalzappers maar nu ben ik er best van onder de indruk. Soms vind ik het zelfs bloedmooi. 😁

• Geweldig
Waarderingen: MBR77
Ok, ik moet bekennen dat ik Another Love eens goed heb laten bezinken.

Het behoorde altijd tot mijn kanaalzappers maar nu ben ik er best van onder de indruk. Soms vind ik het zelfs bloedmooi. 😁
Het is ook geen slecht nummer maar als je enige nummer is met meer als 5 bpm wordt het snel saai. Op de festivalweide ga je dat nummer toch niet fatsoenlijk kunnen luisteren door het oorverdovende gekrijs eromheen.

Jongens, Tom Odell komt naar Werchter!!!! Doe verrast.

De oplettende Rock Werchter-fans hadden het al opgemerkt: er was nog één spot vrij in de line-up van zaterdag 5 juli op Main Stage. Na een teaser onder het anagram Hello Tempest Road, kunnen we nu met veel plezier bevestigen dat Tom Odell op Rock Werchter zal staan! Zijn zevende studioalbum 'A Wonderful Life' komt op 5 september uit, maar hij zal ons in Werchter al een voorsmaakje geven. Tom Odell behoort tot de club van meest gestreamde artiesten. Hij brak in 2013 door met zijn debuutsingle "Another Love", die in 2022 viraal ging op TikTok en inmiddels meer dan drie miljard keer werd gestreamd op Spotify. Zijn eerste album 'Long Way Down' leverde hem meteen een BRIT Award op. Sindsdien groeide hij uit tot een van de meest uitgesproken en authentieke stemmen in de hedendaagse popmuziek. In het najaar staat hij ook in het Sportpaleis.
Bedoel je dé TOM ODELL? Wow 🙁

Zitten hier mensen die ervaring hebben op the hive resort en daardoor weten of die bar 's avonds enige gezelligheid biedt?

We zijn enkele jaren naar Rockvillage geweest en daar was het heftig doorduwen. Kan ook op the Hive, maar van die stubru-dj's krijg ik tegenwoordig spastische darmen, vrees ik. Dus is een alternatief voor een sporadisch afzakkertje steeds welkom.
Wij zakken ook af van de Rock Village, de laatste edities was die dj savonds toch armoe troef. Je kon op den duur voorspellen welk lied wanneer kwam.

Wij brachten trouwens ook altijd een Kubb en cijferkubb e.a. dingen mee, vrees dat dit niet zal mogen daar.

Je mag naar The Hive My Space toch gewoon 6 blikken bier meenemen?
Ik krijg altijd de opmerking dat ik wel veel bier bij mij heb, als ik dan zeg dat het voor hardwerkende vrijwilligers is die na hun shift nog een biertje willen drinken laten ze je altijd wel lachend door.

• Haha
Waarderingen: JP5 en MeesPos
Wow!!!!!!

Tom Odell.
From all odds. :ROFLMAO:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen getreurd zijn dat het toch niet Metallica is.

Man het is bijna zover! De planning is rond met de oppas. De snacks en de pils is gehaald. De legertent is weer van stal.

Op naar weer een topweekend straks

Laatst bewerkt:
Wij zakken ook af van de Rock Village, de laatste edities was die dj savonds toch armoe troef. Je kon op den duur voorspellen welk lied wanneer kwam.

Wij brachten trouwens ook altijd een Kubb en cijferkubb e.a. dingen mee, vrees dat dit niet zal mogen daar.
Ja, dat klopt wel van die dj. Maar de keren dat ik blijven hangen ben, was dat in een toestand waarin ik me daar nog weinig zorgen over maakte.

Het was er bij momenten ook een beetje veel een feestje van de beau monde van de Vlaanders aan het worden. Maar goed, fijne momenten gehad. Benieuwd naar de aanpak op the Hive Resort.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ik heb de koelbox alvast volzitten met Hertog Jan, voor als dat niet meer koud is heb ik nog Bacardi Lemon blikjes dat drinkt beter lauw als pils naar mijn mening.
Die laatste zou ik wel beetje wegstoppen, want sterke drank staat op de no go lijst van de camping. Zonde als je die niet mee naar binnen krijgt.

Users who are viewing this thread