Rock Werchter 2025

London Grammer ook? Gelijk met Fontaines lijkt het me straf om 20.000 mensen te trekken? Maar het zou mooi voor hun zijn. Allé ik zie dat ze nog wel wat spelen na Fontaines dus het zal sowiezo wel vol lopen dan. Maar vanaf het begin denk ik toch niet.
Zit vol van bij het begin verwacht ik

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Momenteel aan het inpakken. Morgen eerst nog een vroege shift doen en daarna doorrijden richting het festival. Ik heb er alvast veel zin in. Aan iedereen die gaat veel plezier en voor de thuisblijvers geniet van de streams. Ik probeer ook nog even naar de festileaks meeting te komen, maar Amenra wil ik zeker niet missen.

Whaaaaat!?

Oke het gaat gebeuren, nu nog bepalen of het RW, Parklife of GMM wordt 😅
Niet te vroeg victorie kraaien. Eerder waren ze ook al in de buurt maar toch niet geboekt omdat ze te hoge spots vroegen.

Al zie ik ze wel goed matchen met Linkin Park. Ook Yungblud overigens zie ik die dag wel passen. Al zal dat wel PKP worden.

Is My Chemical Romance dan op één of andere manier relevanter geworden dan in 2011, toen ze als tweede van de dag om 15u speelden? Toen kwamen al deze bands er nog achter: Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings Of Leon én Arsenal.

Bij mijn weten geen enkele (radio)hit gehad de voorbije 14 jaar + als ik even op Spotify kijk zijn alle meest gestreamde nummers allemaal uit de periode pre 2010.

Is My Chemical Romance dan op één of andere manier relevanter geworden dan in 2011, toen ze als tweede van de dag om 15u speelden? Toen kwamen al deze bands er nog achter: Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings Of Leon én Arsenal.

Bij mijn weten geen enkele (radio)hit gehad de voorbije 14 jaar + als ik even op Spotify kijk zijn alle meest gestreamde nummers allemaal uit de periode pre 2010.
cult following
als ze wat inschikkelijk zijn past dat best goed op de parklife dag

Nog 1 ding om te besparen: als ik de prijslijst kijk bij de bieren kijk (die drink ik niet, maar help jullie bierdrinkers toch) dan kan je gaan voor een (plastic) glas bier a 25cl of een blikje a 33cl en de prijzen lijken gelijk te zijn. Het glas is zelfs duurder, maar dit is waarschijnlijk de deposit/statiegeld. Doe er je voordeel mee.

Iedereen gezien?

De check-in verloopt wat anders dan voorgaande jaren. Na de ticketcontrole zal je langs een schaduwzone door de geventileerde tent van Central Park geleid worden voor je je bagage laat checken. Zo voorkomen we wachten in de volle zon. Bovendien zal er, indien nodig, water uitgedeeld worden in de wachtzones.

Tips om jezelf koel en veilig te houden:

• Smeer regelmatig zonnecrème
  • Drink voldoende water, voorzie ook water voor onderweg
  • Draag een petje of hoed
  • Zoek regelmatig de schaduw op
  • Zorg goed voor jezelf en mekaar
Op The Hive zijn er watervernevelaars voorzien die voor verfrissing zorgen. Bij de comfortzones vind je gratis drinkwater en in Central Park staan er zonnecrème dispensers.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nog 1 ding om te besparen: als ik de prijslijst kijk bij de bieren kijk (die drink ik niet, maar help jullie bierdrinkers toch) dan kan je gaan voor een (plastic) glas bier a 25cl of een blikje a 33cl en de prijzen lijken gelijk te zijn. Het glas is zelfs duurder, maar dit is waarschijnlijk de deposit/statiegeld. Doe er je voordeel mee.
blikje mag je niet zo de weide opnemen toch?

Iedereen gezien?

De check-in verloopt wat anders dan voorgaande jaren. Na de ticketcontrole zal je langs een schaduwzone door de geventileerde tent van Central Park geleid worden voor je je bagage laat checken. Zo voorkomen we wachten in de volle zon. Bovendien zal er, indien nodig, water uitgedeeld worden in de wachtzones.

Tips om jezelf koel en veilig te houden:

• Smeer regelmatig zonnecrème
  • Drink voldoende water, voorzie ook water voor onderweg
  • Draag een petje of hoed
  • Zoek regelmatig de schaduw op
  • Zorg goed voor jezelf en mekaar
Op The Hive zijn er watervernevelaars voorzien die voor verfrissing zorgen. Bij de comfortzones vind je gratis drinkwater en in Central Park staan er zonnecrème dispensers.
Voor The Hive morgen dus, ik zal er op A geen last van hebben verwacht ik.

Was t niet ene 0.0 die in blik geserveerd werd? Meen me te herinneren dat die gewoon in blik op de weide geserveerd werden, en niet als regulier pils

Users who are viewing this thread