Rock Werchter 2025

Ik verwacht ergens tussen 9 en 10 in de file aan te sluiten voor parking blauw 1.

Hoe lang sta ik dan in de file en hoe lang duurt het ongeveer voor ik mijn tent op kan zetten?
Wil ik ook wel eens weten eigenlijk. Dit jaar voor het eerst camping A1, vroeger deden we altijd C3 wat vrij vlot ging. Iemand :)?

Iemand tips voor route vanuit Nederland? Maakt het nog iets uit vanaf welke kant je komt? Parking van The hive.

Iemand tips voor route vanuit Nederland? Maakt het nog iets uit vanaf welke kant je komt? Parking van The hive.
Ik weet niet uit welk deel van Nederland je komt maar ik zal altijd de ring van Antwerpen proberen te vermijden, helemaal als je daar einde van de middag langs zou rijden.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Ik kom vanaf Twente en rijdt bij Eindhoven altijd via de N69 de grens over, dan de N74, E314 dan via Rotselaar richting Werchter staat dan inmiddels ook al wel op de bordjes aangegeven hoe je moet rijden.
Moet je niet via de westkant Werchter inrijden als je naar de The Hive parking moet? Zo werd ik voorgaande jaren in ieder geval wel altijd gestuurd.

Of kom je daar ook wel terecht als je via de zuidkant aan komt?

Op de parkingtickets staan ook QR-codes voor de route die je moet volgen, zowel voor Google Maps als Waze

Moet je niet via de westkant Werchter inrijden als je naar de The Hive parking moet? Zo werd ik voorgaande jaren in ieder geval wel altijd gestuurd.

Uit mijn hoofd hoeft dat niet, maar als je het eerste gedeelte van die route volgt totdat je bordjes tegenkomt moet het altijd goedkomen. Altijd nog op de camping gekomen zonder te lang hoeven zoeken.

Ik ga dit jaar voor het eerst een dagje naar werchter en vroeg me af hoe erg de drukte is bij het aankomen in de ochtend?

Ik ga enkel de zaterdag en kom van de kant van de E314, zou graag bij het openen van de wei er direct op kunnen, maar heb al vaker gehoord dat het verkeer met werchter een ramp is..

Ik ga dit jaar voor het eerst een dagje naar werchter en vroeg me af hoe erg de drukte is bij het aankomen in de ochtend?

Ik ga enkel de zaterdag en kom van de kant van de E314, zou graag bij het openen van de wei er direct op kunnen, maar heb al vaker gehoord dat het verkeer met werchter een ramp is..
Zal normaal wel meevallen als je vooraf parkeerticket hebt. En natuurlijk wel beetje marge rekenen.

Als je parking roze hebt gewoon afrijden in rotselaar en zou vlot moeten gaan op zaterdagochtend

Via Haacht moet je rijden. De brug in Werchter en de weg voor het festivalterrein (Haachtsesteenweg) is afgesloten.
Als je van de werchterkant naar de Haachtse kant moet, dan is dat best een stuk omrijden.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Vorig jaar weet ik nog wel met de trein dat je via Breda de grens over gaat en dan het stuk tussen Breda en Noorderkempen even "zwart" rijdt. Alleen zie ik nu dat de trein niet meer in Breda stopt en dat je dus vanaf Rotterdam naar België gaat. Je moet dan dus best wel een stuk zonder kaartje rijden. Iemand hetzelfde probleem? Ik reis namelijk met mijn OV-chipkaart en daarna met het gratis kaartje van Rock Werchter.

Vorig jaar weet ik nog wel met de trein dat je via Breda de grens over gaat en dan het stuk tussen Breda en Noorderkempen even "zwart" rijdt. Alleen zie ik nu dat de trein niet meer in Breda stopt en dat je dus vanaf Rotterdam naar België gaat. Je moet dan dus best wel een stuk zonder kaartje rijden. Iemand hetzelfde probleem? Ik reis namelijk met mijn OV-chipkaart en daarna met het gratis kaartje van Rock Werchter.
Een kaartje kopen tot de grens van waar je gratis kaart voor Werchter gebruikt kan worden?

Users who are viewing this thread