Rock Werchter 2025

Had Oscar and the Wolf ook niet zo'n kubus op het podium staan bij Pinkpop? Omdat iedereen zo positief reageerde op OAtW op het forum, zijn zij vast surpriseact.
OATW had de kubus al vorig jaar bij Suikerrock en in haar laatste optredens in de VS gebruikte Billie Eilish ook zo'n kubus.
Is best leuk: artiest kan in de kubus zitten die openklapt deels, bovenop de kubus,... Of de visuals worden op de kubus geprojecteerd.

Mooie kans dat Lewis Capaldi volgend jaar eerst een zaalshow doet in Vorst of Sportpaleis en dan nog de Europese festivals rondtourt. Voor zij die niet kunnen wachten, in het Verenigd koninkrijk zijn er net een aantal shows geprogrammeerd.

Staan die barren niet enorm in de weg zo in het midden? Of is dit altijd zo?
Op de site van Dansende Beren staat voor dag 1 van Rock Werchter 2024 een soortgelijke foto en dan staat er, behalve die schermenkubus, precies zo'n rij van barren. Ik heb er nooit echt hinder van gehad. Waarschijnlijk door het glooiende terrein.

Goeiemiddag,
Wij gaan deze week voor het eerst naar rock werchter. Wij gaan daar ook camperen op the hive camping. Alleen door omstandigheden kunnen wij pas rond 18:00 woensdag in leuven zijn.. is er op dat moment nog goeie plek op de camping of moet je het dan doen met een oneffen klein stukje grond?

Je onderschat hoe gigantisch groot die wei is (zeker in verhouding tot andere festivalweides). Zonder die toog zou het drinken halen een ramp zijn. En het valt echt heel goed mee hoor. Nog nooit aan gestoord eigenlijk.
Precies het is zo groot, nog nooit last gehad van de bar in het midden, er is genoeg plek voor goed zicht op het volledige mainstage.

Goeiemiddag,
Wij gaan deze week voor het eerst naar rock werchter. Wij gaan daar ook camperen op the hive camping. Alleen door omstandigheden kunnen wij pas rond 18:00 woensdag in leuven zijn.. is er op dat moment nog goeie plek op de camping of moet je het dan doen met een oneffen klein stukje grond?
Ja hoor, er zullen er nog veel op de donderdag komen. En er is sws plek voor iedereen met een ticket voor the hive. Dus maak je geen zorgen

• Leuk
Waarderingen: maxi567
Ik verwacht ergens tussen 9 en 10 in de file aan te sluiten voor parking blauw 1.

Hoe lang sta ik dan in de file en hoe lang duurt het ongeveer voor ik mijn tent op kan zetten?

Nog geen nieuws of inside info over maatregelen die woensdag genomen worden voor de kampeerders van The Hive? Want eigenlijk is het echt zeer onverantwoord om in die hitte zo’n inspanning te doen… ik vond dat bij 25 graden al kut om zo 2u op het gras te wachten tot een nieuw vak werd geopend.

Ik denk dan aan schaduw, water, snellere controles/meer controles en sneller een groot deel van de camping openstellen om te vermijden dat mensen in de volle zon moeten wachten?

Nog geen nieuws of inside info over maatregelen die woensdag genomen worden voor de kampeerders van The Hive? Want eigenlijk is het echt zeer onverantwoord om in die hitte zo’n inspanning te doen… ik vond dat bij 25 graden al kut om zo 2u op het gras te wachten tot een nieuw vak werd geopend.

Ik denk dan aan schaduw, water, snellere controles/meer controles en sneller een groot deel van de camping openstellen om te vermijden dat mensen in de volle zon moeten wachten?
Als je gaat kamperen in italie of spanje is het vrij normaal…overleef je wel hoor😉..goed drinken en zorgen dat je niet verbrand
Ik verwacht ergens tussen 9 en 10 in de file aan te sluiten voor parking blauw 1.

Hoe lang sta ik dan in de file en hoe lang duurt het ongeveer voor ik mijn tent op kan zetten?
dat is niet te voorspellen, je weet nooit hoeveel mensen er aankomen rond dat tijdstip, doorgaans gaat het vlotjes, eenmaal geparkeerd ben je wel klaar binnen een uur🍻

• Leuk
Waarderingen: roluf
Even een rare vraag wellicht, mijn dochter heeft vandaag een ongeluk gehad met de fiets en sowieso een zware kneuzing aan de knie en scheenbeen. Mogelijk ook de kniebanden beschadigd.
Is er een policy voor als je op krukken loopt? Of is dit op eigen risico?

Users who are viewing this thread