Rock Werchter 2025

Als je dit vergelijkt met de socials is het nog vrij realistisch.

Als ik het management van Volbeat zou zijn, had ik zelf al aan de telefoon gehangen. Je krijgt zomaar een headlinerpositie in de schoot geworpen voor major festivals, net voor een grote tour en nieuwe plaat.
Maar het is toch geen headline positie? Denk dat de meeste artiesten het niet zo zien

Maar het is toch geen headline positie? Denk dat de meeste artiesten het niet zo zien
1. KoL werd Headliner RW genoemd op socials/website

2. Als er geschoven kan worden met Raye, kan dat ook met Sam Fender, mocht de redder in nood alleen willen komen mits ze dagafsluiter zijn. Desperate times call for desperate measures…

Het is dat Sam Fender zich recent niet meer heeft afgemeld voor optredens anders heb je echt een probleem.

Wie er komt voor KOL? geen idee. Ben alleen bang dat het alleen maar kan tegenvallen.

1. KoL werd Headliner RW genoemd op socials/website

2. Als er geschoven kan worden met Raye, kan dat ook met Sam Fender, mocht de redder in nood alleen willen komen mits ze dagafsluiter zijn. Desperate times call for desperate measures…
1. Is dat zo? Kan dat niet terugvinden. In het nieuwsbericht op Festileaks staat letterlijk dit:

1748502207270.png

2. Dat kan alleen als Sam daar ook mee akkoord is. Uiteindelijk kan alles, maar waarschijnlijker is dat we een kleinere naam terugkrijgen.

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Maar goed, een dEUS die 90 minuten krijgt kan ook. Zou voor mij een upgrade zijn.

Of Raye een plaatsje omhoog en daaronder een band.

Kutzooi, het zit me ook niet mee met die dagkaarten. Tot twee keer aan toe koop ik speciaal een ticket voor 1 band en cancelen die nog. (vorig jaar met Pukkelpop al waren het daar zelfs twee acts geloof ik).

Zit ik weer met dat overbodige ticket omdat festivals niet doen aan een verzekering hiertegen. Zit ik straks weer opgescheept met een of andere popartiest waar ik helemaal niks mee kan. Voor mij zijn er heel erg weinig nog toe te voegen bands die dit verlies nog kunnen rechtvaardigen. Ik denk dan echt aan de categorie Pearl Jam, Radiohead, The War On Drugs. En deze zullen niet komen.
Ligt ook een beetje aan het festival. Werchter doet zoiets niet, maar bijvoorbeeld INmusic in Kroatië betaalt netjes het geld terug aan mensen die dat willen. Al leek de bewoording er ook wat op te duiden dat daar helemaal geen vervanger komt.

Users who are viewing this thread